ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه شد

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت:در سال جاری به دلیل سختگیرانه شدن شرایط و ضوابط ارزیابی های خدمات پس از فروش، بسیاری از نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش موفق به کسب رتبه نشده اند اما این امر به معنای نارضایتی مشتریان نیست.

اشکان گلپایگانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: ویرایش چهارم شرایط و ضوابط ارزیابی شرکت‌های عرضه کننده خدمات پس از فروش با توجه به استانداردهای بسیار سختگیرانه نگارش شده است و انتظار نمی‌رفت که در ابتدای اجرایی شدن آن نمایندگی‌ها موفق به گذراندن تمامی ضوابط شوند.
وی افزود: در آخرین ارزیابی انجام شده، ۴۱ شرکت خدمات پس از فروش و دو هزار و ۵۰۰ نمایندگی مجاز مورد ارزیابی قرار گرفته اند. همچنین از یک میلیون و ۱۰۰ مشتری و یک هزار و ۸۷۸ نفر از مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نظرسنجی به عمل آمده است.

گلپایگانی با اشاره به اینکه بر اساس این ارزیابی ها در بخش خودروهای سبک ۴ شرکت موفق به کسب رتبه ۲ شده اند، بیان کرد: نتیجه ای که در ارزیابی های انجام شده حاصل شد کاملاً منطقی بود و امید است در سنوات آتی با هم سطح شدن کیفیت ارائه خدمات نمایندگی ها با استانداردهای در نظر گرفته شده تعداد نمایندگی های رتبه یک افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.