رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی

سانگ یانگ موتور که در مالکیت ماهیندرا است در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ با رونمایی از نسل جدید شاسی‌بلند متوسط کوراندو حضور موفقی داشته است.

sangyang 1 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی
سانگ‌یانگ کوراندو

سانگ‌یانگ کوراندو دارای طراحی نوین است و احتمالا اواخر سال ۲۰۱۷ به خط تولید سانگ یانگ می پیوندد.

جدیدترین نسل از شاسی بلند کامپکت کوراندو که برای سال ۲۰۱۷ به روز شده دارای قسمت جلوی اصلاح شده است اما دیگر عناصر طراحی آن که باعث محبوبیت کوراندو شده بی تغییر باقی مانده اند. از به روز رسانی های این خودرو می توان به لامپ های دید در روز، رینگ های برش الماسی ۱۸ اینچی جدید و فرمانی با طراحی ارگونومیک اشاره کرد. این خودروی جدید هم چنین به دوربین های ایمنی دیدپشت و جلو مجهز شده تا ایمنی آن ارتقا یابد.

کوراندوی جدید از موتور یورو ۶ توربوشارژ ۲.۲ لیتری دیزلی یا ۲.۰ لیتری بنزینی متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته Aisin بهره می برد.

تصاویر سانگ‌یانگ کوراندو

sangyang 6 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 7 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 8 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 1 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 2 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 5 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی sangyang 4 - رونمایی سانگ‌یانگ کوراندو مدل 2017 به همراه تصاویر رونمایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.