پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

 

یک سال پس از تولید مدل ۲۰۱۷ این خودرو حرف و حدیث در مورد ساخت نسل جدید و بروز تویوتا سینا در سال جدید بوجود آمد.مدل جدید گویا دارای یک سیستم انتقال قدرت قوی تر و کارآمد تر است و در بسیاری از قسمت های بییرونی دستخوش تغیرات ظاهری شده و البته در بخش های ایمنی و راحتی نیز برو و مجهز تر شده است.

Toyota Sienna 2018 1024 01 - پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

از نظر طراحی نیز تویوتا سینا جدید دارای ظاهر طراحی بیرونی جدید در بخشی از قسمت ها است.جلو پنجره بزرگتر، چراغ مه شکن بزرگتر، عایق شدن بهتر خودرو نسبت به سر و صدا از جمله مهم های این بروز رسانی هستند.در کل ظاهر خودرو اسپرت تر شده است.

Toyota Sienna 2018 1024 03 - پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

از جمله سیستم های ایمنی جدید در تویوتا سینا باید به اضافه شدن سیستم ایمنی فعال تشخیص عابر چیاد و سیستم ترمز پیش فعال  (PCS W / PD) ، کروز کنترل رادار ی هوشمند (DRCC)،هشدار خروج از لین با کمک فرمان (LDA W / SA)؛ و نور بالای اتوماتیک (AHB) اشاره کرد.

Toyota Sienna 2018 1024 09 - پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

رانندگان تویوتا سینا می توانند با استفاده از سیستم اتصال و سرگرمی را مانند تویوتا Entune  ۳.۰ نیاز های مولتی مدیایی خود را برطرف کنند .این سیستم شامل  GPS، Wi-Fi ،۴G، LTE خواهد بود.

Toyota Sienna 2018 1024 07 - پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

برای این خودرو همچنین سیستم صوتی برند  JBL در نظر گرفته شده است که سبب داشتن یکی خروجی صدای پیشرفته خواهد شد .در کنار این سیستم یک ساب ووفر ۱۰.۱ اینچی وجود دارد.

Toyota Sienna 2018 1024 0a - پیش بررسی تویوتا سینا مدل 2018 (Toyota Sienna)

به روز رسانی تکنولوژی اضافی  در تویوتا سینا عبارتند از:

  • پنج پورت USB
  • به روز رسانی سیستم سرگرمی عقب با قابلیت میکرو کست دستگاه های آندروید
  • صفحه نمایش ۴.۲ اینچ TFT  بر روی کیلومتر برای نمایش اطلاعت خودرو

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.