مصاف سوپراسپورت‌های ایتالیایی، آمریکایی و بریتانیایی

هیچ‌گاه تا به این اندازه با سوپر اسپورت های فوق‌العاده در بازار مواجه نبوده‌ایم. خواه از سوپرکارهای ایتالیایی چون فراری GTB و لامبورگینی اوراکان صحبت کنیم یا مدل بریتانیایی مک لارن ۶۷۵LT و آمریکایی شورولت کوروت Z06 را در نظر بگیریم، واقعاً انتخاب خودروی اشتباه کاری سخت است!
اما کدام‌یک از این خودروها در پیست سریع‌تر هستند؟

برای فهمیدن پاسخ این سؤال اخیراً یک کاربر یوتیوب با ۴ سوپراسپورت یاد شده به Willow Springs رفته و البته راننده‌ی حرفه‌ای با نام Tristain Vautier نیز او را همراهی می‌کرده است. اینکه کدام خودرو برنده شده جای تعجب ندارد اما باقی نتایج سورپرایز کننده بوده‌اند.

راننده‌ی فرانسوی توانسته با مک لارن ۶۷۵LT یک دور پیست را در زمان ۱ دقیقه و ۲۶.۴۲ ثانیه طی کند. نتیجه‌ی کمی شگفت‌آور اینکه لامبورگینی اوراکان ۳ ساله زمان ۱ دقیقه و ۲۶.۵۴ ثانیه را ثبت کرده است که با در نظر گرفتن اینکه اوراکان مدلی سطح پایه بوده و حتی نسخه‌ی پرفورمنته نیست کاملاً مناسب ارزیابی می‌شود. در رتبه‌ی سوم فراری ۴۸۸ با زمان ۱ دقیقه و ۲۶.۹۲ ثانیه قرار گرفته و نهایتاً شورولت کوروت با زمان قابل‌احترام ۱ دقیقه و ۲۸.۴۰ ثانیه در رتبه‌ی چهارم جای گرفته است.
در ویدئوی زیر می‌توانیم عملکرد هر خودرو را مشاهده کنیم. دوست دارید پشت فرمان کدام‌یک از این سوپراسپورت های جذاب قرار بگیرید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.