فروش اقساطی ام جی جی اس و ام جی جی تی آغاز شد

فروش نقدی و اقساطی ام‌جی جی‌اس و ام‌جی جی‌تی توسط مدیا موتورز با کارمزد صفر تا ۲۰ درصد آغاز شد.

شرکت مدیا موتورز نمایندگی رسمی واردات خودروهای برند MG، فروش نقدی و اقساطی MG GS و MG GT را آغاز کرد.

در فروش نقدی این طرح، خودروی ام‌جی‌ جی‌تی که در کلاس بدنه‌ی سواری شهری قرار دارد و پیشرانه‌‌ی آن ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ است، با محاسبه‌ی ۶ میلیون تومان تخفیف با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در فروش اقساطی ام‌جی جی‌تی، وام ۳۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۱۸ ماهه با کارمزد ۲۰ درصد به خریدار ارائه می‌شود. قیمت ام‌‌جی جی‌تی در فروش اقساطی با ۲ میلیون تومان تخفیف، ۱۱۳ میلیون تومان است که به این مبلغ، ۷ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت بیمه بدنه افزوده می‌شود.

همچنین قیمت ام‌جی‌ جی‌اس که در کلاس بدنه‌ی شاسی بلند قرار دارد و پیشرانه‌‌ی آن ۲۰۰۰ سی‌سی توربو شارژ است، با محاسبه‌ی ۵ میلیون تومان با قیمت ۱۶۷۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در فروش اقساطی ام‌جی جی‌اس، وام ۷۲ میلیون تومانی با بازپرداخت ۸ ماهه بدون کارمزد، ۱۲ ماهه با کارمزد ۱۲ درصد و ۱۵ ماهه با کارمزد ۱۴ درصد عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در فروش اقساطی با احتساب ۲ میلیون تخفیف، ۱۶۵ میلیون تومان است که به این مبلغ، ۱۱ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان بابت بیمه‌ بدنه اضافه می‌شود.

تحویل ام‌جی‌ جی‌تی نقدی ۷ روزه و ام‌جی جی‌تی اقساطی ۱۴ روزه است. خودروی ام‌جی جی‌اس به خریداران نقدی ۷ روزه و به خریداران اقساطی ۳۰ روزه تحویل داده می‌شود.

منبع MG
1 نظر
  1. نویسنده می گوید

    جدا از همه مشکلات که عرض کردم دردسر تعویض روغن که فیلترش گیر نیومد و وای بحال اینکه قطعات دیگش اگه به جایی می خوردم یا اتفاقی می افتاد جرات نمی کردم ببرمش بیرون حالا هم که با قیمت ارزون فروختم لنتاش حتی با وجود قیمت بالاش گیر نمی آد الان دوستم که ماشینو بهش دادم هی داره می گه این چیه بهم انداختی اینو همه جا پخش می کنم که مسئولای مدیا یه فکری بکنن بابا مردمو اینقد تو دردسر نندازین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.