معرفی و بررسی رسمی تسلا مدل 3 مدل 2017 از زبان ایلان ماسک + تصاویر رسمی

 در مراسمی با حضور  ایلان ماسک  مدیر عامل شرکت تسلا اعلام شد که  اولین مدل از این خودرو در سال ۲۰۱۷ به بازار وارد می شود. تسلا ۳ برای رونمایی شروع به دعوت از یک جمعیت از صاحبان  تسلا کرد و پتانسیل مدل ۳ را در خریداران یافت.برخلاف خیلی از شرکت ها تسلا بسیار مطبوعات و رسانه ای شروع کرد.همراه با اعضای مطبوعات در مقر اسپیس ایکس در لس آنجلس و کالیفرنیا بخوبی از رونمایی این خودرو بهره برداری کرد.. موسس و مدیر عامل  شرکت تسلا ایلان ماسک با ورود به جلسه و صحبت در مورد نوحوه فروش و مشخصاتی از خودرو و همچنین قیمت و برخی از ویژگی ههای  تسلا مدل ۳ سخن گفت.در حالی که ماسک می گوید پتانسیل  موجود در کارخانه تسلا در فرمونت، کالیفرنیا، قادر به ساخت ۵۰۰.۰۰۰ خودرو در سال است و موضوع این است که هر ماشین الکتریکی نیاز به یک باتری دارد و نیاز است به ساخت باتری برای  نیم میلیون نفر از اتومبیل های برقی در هر سال، ماسک می گوید تسلا را بزرگترین  تولید کننده  باتری های لیتیوم یون فعلی کل جهان است.

مدل ۳ یک خودرو در سبک  جمع و جور  است که قرار است در  سال ۲۰۱۷ با قیمتی نزدیک به ۳۵۰۰۰ دلار در ایالات متحده وارد بازار شودو. این اتومبیل مانند سایر خودرو ها دارای رقیبان زیاد از جمله  سری ۳ بی ام و ،  A4 آئودی  و  مرسدس بنز C کلاس  به عنوان رقیب  های اصلی که با وجود تسلا مدل ۳ با قیمت پایینبعنوان یک خودروی کاملا الکتریکی زنگ خطری   است برای  شرکت های آلمانی و در سراسر صنعت خودروی جهانی.تسلا مدل ۳ یک می تواند مسافتی حدود حداقل ۲۱۵ مایل با باتری لیتیوم با یون های پیشرفته و تمام برقی   طی کند.. تسلا مدل ۳ ۰ تا ۱۰۰ خود را فقط در   ۶ ثانیه طی می کند که می توان گفت از سریع ترین خودرو های برقی در دنیاست.محدوده‌ی شارژدهی خودرو حداقل ۳۴۶ کیلومتر خواهد بود اما تسلا امیدوار است تا زمان عرضه این مقدار را افزایش بدهد. تمامی خودروهای مدل ۳ از شبکه‌ی سوپرشارژ تسلا پشتیبانی خواهند کرد. ماسک می‌گوید تا سال ۲۰۱۷ تعداد سوپرشارژها به ۷۲۰۰ عدد خواهد رسید که دو برابر تعداد کنونی است.

 تسلا مدل 3 مدل 2017 3 - معرفی و بررسی رسمی تسلا مدل 3  مدل 2017 از زبان ایلان ماسک + تصاویر رسمی

 طراحی در تسلا مدل ۳ مدل ۲۰۱۷

تسلا مدل ۳  تا بخشی از طرح مشکی و سیاه استفاده کرده  است  در سال ۲۰۰۶ اولین چهره از تسلا رونمایی شد.: تسلا روداستر ، ماشین کم حجم گران در نظر گرفته شده جهان است و در مرحله دو: مدل S ، اواسط تولید، ماشین نه چندان گران که جهان را با خودروی از نظر مفید بودن و کاملا خوب به عنوان یک خودروی الکتریکی آشنا کرد. و در حال حاضر ما در حال برداشتن گام سوم هستیم : یک بازار از ماشین الکتریکی مقرون به صرفه در پوشش مدل تسلا ۳وارد جهان خواهد شد.بدنه‌ی بالای خودرو از جلو تا سقف عقبی آن از شیشه‌ی یک تکه و همانند مدل اس دارای صندوق در جلو و عقب خواهد بود. ماسک می‌گوید: «شما محل بسیار بیشتری برای گذاشتن وسایل خود در مقایسه با خودروهای هم ابعاد مدل ۳ خواهید داشت.ظاهر عاقلانه در تسلا مدل ۳ مدل ۲۰۱۷ : جای تعجب نیست که تسلا مدل ۳ شبیه یک مدل S بنظر می آید.خودرویی کوچک با دنده های الکتریکی  و با توجه به در نظر گرفتن فضای کمی و کوچک سازی مدل ۳ اتاق هم کمی کوچک شده.تسلا مدل ۳ بر خلاف دیگر تسلا ها  جلو پنجره ندارد. و فقط در سپر این خودرو داری شکافی کوچکی است.این در حالی که شکی نیست این بهترین راه برای داشتن بهترین حالت  آیرودینامیک است.به هر حال این برای خود یک ایده برای شروع جدید در دنیای خودروست.

طراحی داخلی تسلا مدل ۳ داخلی با ظاهری مینیمالیستی

  طراحی  داخلی مدل ۳ فوق العاده ساده است. کابین توسط یک صفحه نمایش لمسی بزرگ تحت سلطه در آمده است به صورت افقی نه به شکل عمودی به عنوان در سایر تسلا نصب شده است.سرعت و انتخاب دنده در گوشه بالای صفحه نمایش، با یک نوار از کنترل آب و هوا در پایین نمایش داده  می شود. صفحه نمایش بین  نقشه  و مکان یاب و کنترل استریو تقسیم می شود.پنجره عقب تسلا مدل ۳  گسترش یافته است تا بیش از سقف به ستون B خودرو نزدیک شود و این در حالی است که سانروف بزرگ روی صندلی های جلو به شما احساس یک سقف تقریبا تمام شیشه ای می دهد.

 تسلا مدل 3 مدل 2017 4 - معرفی و بررسی رسمی تسلا مدل 3  مدل 2017 از زبان ایلان ماسک + تصاویر رسمی

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.