تصاویر طرح مفهومی جدید شرکت پژو درز پیدا کرد

تصویر طرح جدید خودروی مفهومی شرکت پژو، پیش از موعد منتشر شد.تصویر طرح مفهومی پژو اینستینکت پیش از معرفی رسمی آن در ماه مارس و در نمایشگاه خودروی جنوا ۲۰۱۷، به بیرون درز کرد. تصویری که در این‌جا مشاهده‌ می‌کنید، در وب‌سایت رسمی نمایشگاه خودروی جنوا منتشر شده است. متأسفانه جزییات بیشتری در رابطه با این خودرو ارائه نشده است. از دیدگاه سبک کاری، طرح مفهومی خودروی ۵ درب اینستینکت، می‌تواند ردپایی از زبان جدید طراحی شرکت پژو را به نمایش بگذارد. برخلاف آخرین مدل‌های شرکت پژو، این طرح متشکل از جلوپنجره‌ای است که بیش از سه‌چهارم بخش جلویی خودرو را در بر می‌گیرد.

پژو 1 - تصاویر طرح مفهومی جدید شرکت پژو درز پیدا کرد

چراغ‌های LED این خودرو تا لبه‌های چپ و راست جلو‌پنجره امتداد پیدا کرده‌اند و به چراغ‌های اصلی جلو متصل شده‌اند. رنگ متمایز آبی آن می تواند نشان‌دهنده‌ی الکتریکی بودن این خودرو باشد.

در این نمایشگاه و در کنار این طرح مفهومی، نسخه‌ی الکتریکی مدل پارتنر تیپی (Partner Tepee) نیز معرفی خواهد شد. این مدل از نوع ون سایز کوچک است که به موتور الکتریکی با توان و گشتاور به ترتیب ۴۹ کیلووات و ۲۰۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. دو باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت کل ۲۲.۵ کیلووات‌ساعت در این خودرو به کار گرفته شده‌ است و قابلیت طی مسافتی برابر با ۱۷۰ کیلومتر را دارا است.

مدل پارتنر و ون بزرگ‌تر شرکت پژو یعنی اکسپرت (Expert) در سال ۲۰۱۵ در کشور استرالیا عرضه شده است و احتمال دیدن نسخه‌ی الکتریکی مدل پارتنر در این کشور بسیار کم است.

منبع CARADVICE

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.