خودروی پرنده ی مولر M400 به بالاترین قیمت فروخته می شود

مولر M400 را شاید یک از واقعی ترین تلاش ها در جهت ساخت خودروی پرنده بدانیم.خودروی پرنده ای که پرواز هم می کند ولی با تمام زحمات پال مولر مخترع آن هنوز به مرحله تجاری نرسید و شرکت های بسیار زیادی بجای سعی در هماری و توسعه تجاریبه سمت کپی برداری از آن کردند.

moller m400 skycar 1 - خودروی پرنده ی مولر M400 به بالاترین قیمت فروخته می شود

مولر بین المللی ارائه شده است به فروش اصلی خود M400 Skycar® از طریق حراج عمومی به عنوان یک محور هر ماشین یا مجموعه هواپیما در یک موزه عمومی یا خصوصی. این برای اولین بار VTOL در جهان واقعی (و برخاست عمودی) “ماشین پرنده” را به نشان داده شود. این بسیار رایج در Google و YouTube تحت M400 Skycar است.

moller m400 skycar - خودروی پرنده ی مولر M400 به بالاترین قیمت فروخته می شود

M400 شد Skycar یک قطعه موزه درست است، توسعه یافته بیش از چندین سال و برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ در جلسه سهام داران این شرکت پرواز. از آن زمان (در یک محیط محدود) چند بار پرواز. این خودرو بر روی جلد علم محبوب، مکانیک، و موضوع مقالات اخبار بی شمار و پخش برنامه های از جمله ۶۰ دقیقه، ABC، بلومبرگ، سی ان ان، و کانال دیسکاوری برجسته بود.

مولر M400 اولین بار در سال ۲۰۰۱ پرواز کرد و همگان را در تعجب قرار داد.ماشینرنده ای که با هشت موتور Rotapower و با  بیش از ۷۲۰ اسب بخار اجازه می دهد مولر M400 به پرواز بر روی زمین به صورت عمودی و افقی بپردازد.

moller m400 skycar 2 - خودروی پرنده ی مولر M400 به بالاترین قیمت فروخته می شود

در طول ۳۰ سال گذشته، مولر بیش از ۱۵۰ میلیون دلار هزینه صرف توسعه موتور و بدنه ی این ماشین کرده است.پس از اتمام موفقیت آمیز این حراج، مولر بلافاصله امتیاز این وسیله را به صاحب جدید خود منتقل می کند.این حراجی گویا در Ebay برقرار می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.