گزارش از وضع اسفناک ارائه خدمات به مردم در مجتمع مرخصی خودروهای اروندی در اهواز

مجتمع مرخصی خودروهای اروندی در اهواز که در ابتدا برای مردم عزیز اهوازی به عنوان خبر خوش عنوان شد و البته تا حدودی هم برای همه اروندی سواران خبری خوش بود به این دلیل که دیگر نیاز به مراجعه به یک شهر دیگر برای کسب مرخصی نداشتند و قرار بود همه چیز برای مردم شریف اهواز آسان تر شود.

شرکتی که در اولین عنوان ها اعلام کرد قرار است برای مردم اهوازی اقدام به ارائه  امور مربوط به تعویض پلاک و مرخصی خودروهای پلاک اروند را انجام دهند و پس از آن به غیر از آبادان، در اهواز نیز تعویض پلاک و اخذ مجوز مرخصی خودروهای پلاک اروندی داده شود.

همه این ها در حالی است که در شهر اهواز تاکسی ها و بسیاری از ناوگان های سرویس دهی شرکت ها به سمت خرید خودرو های اروندی روی آورده اند و این یعنی مراجعه بیشتر مردم به این ادارات.اما در آخرین گزارش های دریافتی از کاربران مطلع شدیم که مردم اهواز مجبور هستند تا مدت زیادی در صف های بدون نوبت دهی و بی نظم در این اداره منتظر بمانند و گویا این شرکت نمی تواند حتی یک سیستم نوبت دهی برای رفاه حال مردم تهیه کنید.

با توجه به تردد بیش از ۳۰ هزار خودروی اروندی در استان خوزستان باید به این شرکت ها یاد آور شد که این یک مسئله شخصی نیست و نباید مردم اهوازی و خوزستانی را با توجه به  شرایط شلوغی، گرما، صف طولانی، کلافگی جدی نگرفت .امیدواریم این مطلب سبب افزایش توجه به رفاه حال مردم شود.در ادامه فیلمی از مجتمع مرخصی خودروهای اروندی در اهواز برای شما قرار دادم که نشانگر همین وضعیت است.

وضع اسفناک ارائه خدمات به مردم در مجتمع مرخصی خودروهای اروندی در اهواز

1 نظر
  1. بهنام می گوید

    مطمئن باشید هیچ کجا به اندازه گمرک خرمشهر بی در و پیکر تر وجود ندارد . از کانکس و ساختمان دو طبقه گمرک تا سوله شماره گذاری ، از روابط آشکار کارمندها و ترخیص کارها بگیر تا کارمند بانک ملی و افسران پلیس و …
    ترخیصکارها پشت باجه ها می روند و مهر کارمندها را روی فرمهای خودشان می زنند. کامپیوترهای ثبت سیستمی در اتاقهای پشت سوله شماره گذاری کارهای ترخیصکارها را جداگانه انجام می دهند .
    یک بار که به گمرک بروید کاملا متوجه همه چیز خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.