هیوندای کرتا مدل 2018 فیس لیفت | جذاب تر از قبل

هیوندای کرتا شاسی بلند اقتصادی و رقابتی این شرکت است که ویژه هندوستان و برخی از کشور های آسیایی است.این خودرو همچنین در منطقه آزاد اروند توانسته است محبوبیت خاصی بدلیل قیمت مناسب کسب کند.اما جا دارد اشاره کنیم که این خودرو برای سال ۲۰۱۸ قرار است فیس لیفت شود و اگر هنوز می خواهید این خودرو را خریداری کنید بهتر است کمی صبر کنید تا مدل جدید را وارد کنید.

2018 Hyundai Creta Facelift 7 - هیوندای کرتا مدل 2018 فیس لیفت | جذاب تر از قبل

هیوندای کرتا در دسته خودرو های SUV های شهری قرار دارد و قرار است با  موتور های  ۱.۴ لیتری  دیزلی و ۱.۶ لیتری بنزینی عرضه  شود. سیستم انتقال نیز از نوع  ۶ سرعته  دستی است البته به صورت سفارشی می توانید مدل اتوماتیک را نیز سفارش دهید.موتور بنزینی ۱۶۰۰ سی سی است و دارای چهار سیلندر  با قابلیت تولید ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن بر متر گشتاور است.

 2018 Hyundai Creta Facelift 3 - هیوندای کرتا مدل 2018 فیس لیفت | جذاب تر از قبل

این خودرو دارای یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایش لمسی بزرگتر، ویژگی های ایمنی بهبود یافته است.امکاناتی نظیر  کنترل  از راه دور، فرمان چند پره ی جدید، سنسورهای پارک عقب ،دوربین عقب،Apple CarPlay ، Android Auto  و برخی آپشن های دیگر .

2018 Hyundai Creta Facelift 2 - هیوندای کرتا مدل 2018 فیس لیفت | جذاب تر از قبل

جلو پنجره این خودرو بروز شده و عریض شده و از نوع آبشاری تمام کروم است،سپر جلو از حالت خشن گذشته خارج شده و دارای انحنای نرم تر است، لامپ های مه، لامپ های عقب مجددا طراحی شده و با سپر دقیق تر تنظیم  شده اند.

از نظر ایمنی این خودرو دارای تمام ویژگی های ضروری ایمنی از جمله ترمز  ABS، EBD، ، کنترل کشش  ESP و کییسه هوای جلو و عقب است.

بی شک در زمان انشتار رسمی این خودرو اطلاعات کامل در همین مطلب قرار داده خواهد شد .

1 نظر
  1. بهداد می گوید

    سلام
    خواستم بدونم الان مدل ۲۰۱۷ قیمتش در چه حدودی هست و صفرش الان چنده؟
    با توجه به گرونی های اخیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.