نگاهی به مرسدس بنز کلاس A مدل 2019

مرسدس بنز A کلاس جدید به عنوان یک خودروی جوان و پویا اما بزرگ و راحت و به طور کامل لوکس و مدرن شده است و در کلاس بدنه خودروهای جمع و جور باز طراحی شده است. این خودرو دارای موتور های بنزینی و اللبته موتوری است و این مدل را باید نسل چهارم از کلاس A ها بدانیم.

Mercedes Benz A Class 2019 1024 01 - نگاهی به مرسدس بنز کلاس A مدل 2019

چهرهی این خودرو به خوبی نزدیک به مدل های اسپرت دنیا شده است در حالی که هنوز یک خودروی شهری است و جوانان را به خوبی به خود جذف خواهد کرد.طراحی فیس جلوی پیشرفته با چراغهای جلو تخت با عناصر کرومی و جلو پنجره خاص خود یک ظاهر جذاب و هیجان انگیز را  ایجاد می کند. رینگ خودرو افزایش سایز داشته و به سایز ۱۹ اینچ رسیده است.سپر عقب با یک دیفیوزر طراحی شده است که در آیرودینامیک خودرو اثر خواهد گذاشت.در کل این خودرو در نمای داخلی و بیرونی کاملا بروز شده است و مهم های ایمنی و رفاهی و همچنین فنی خودرو به شرح زیر خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس A دارای جلوپنجره آبشاری مشکی براق با فریم کرومی است که در سایر مدل های مرسدس نیز می تواند دید .بدنه این خودورو دارای خطوط برجسته هستند تا به اسپرت بودن ظاهر خودرو و البته خشن تر شدن چهره اش کمک کنند.سقف خودرو به عقب شیب دارد  و در انتها به یک اسپویلر لبه ای ختم می شود که به خودرو نمایی زیبا و جوان پسنده داده است.

Mercedes Benz A Class 2019 1024 1a - نگاهی به مرسدس بنز کلاس A مدل 2019

در داخل خودرو دریچه های هوا با شکل دایره ای و جذاب هستند که در کنار فرمان خودروی سه پره البته با طراحی جدید به شکلی خواهند بود که شما را بایک کابین متفاوت روبرو خواهد کرد.این مسئله بخصوص زمانی نمود پیدا می کند که این خودرو از یک مانیتور بسیار عریض در روی داشبورد استفاده کرده است.نمایشگری که نشان دهنده سرعت و شتاب و اطلاعات مهم خودرو و همچنین سیستم تهویه و مولتی مدیا است.

Mercedes Benz A Class 2019 1024 2d - نگاهی به مرسدس بنز کلاس A مدل 2019

از نظر ایمنی این خودرو با سایر همرده های خود برابری می کند و شامل سیستم هایی نظیر پیشگیری برخورد،هشدار خروج از جاده ،دستیار سبقت ،تشخیص علائم جاده و عابر پیاده در کناری سیستم های مدیریت پایداری خودرو است.

Mercedes Benz A Class 2019 infographic - نگاهی به مرسدس بنز کلاس A مدل 2019

این خودرو دارای موتور ۱.۴ لیتر  با خروجی  ۱۶۳ سب بخاری با گشتاوری ۲۵۰ نیوتن بر متر است که به یک گیربکس ۶ سرعته ی دوکلاچه  متصل است .مصرف سوخت آن حدود ۵.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی است.

البته موتور پر قدرت تر برای آن در نظر گرفته شده است که یک موتور ۲.۰ لیتر با خروجی ۲۲۴ اسب و گشتاور ۳۵۰ نیوتن بر متر می باشد که به یک گیربکس  ۶ سرعته ی دوکلاچه  متصل است .مصرف سوخت آن حدود ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی است.

مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.