نگاهی به خودروی جدید اینفینیتی QX50 مدل 2019

اینفینیتی QX50 مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد.این خودرو که تصاویر آن را در زیر مشاهده می کنید دارای یک موتور توربوشارژر ۲.۰ لیتری با چهار سیلندر خطی است.می تواند خروجی۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ پوند فوت را تولید کند و این نیرو و گشتاور را توسط یک گیربکس و سیستم انتقالCVT به هر چهار چرخ مناتقل کند. وزن خودرو ۳،۹۵۲ پوند است و دارای ظرفیت ۵ سرنشین است.قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده از ۳۶،۵۵۰ دلار شروع می شود.
علاوه بر سیستم سرگرمی و تفریح، اینفینیتی QX50 از تکنولوژی های جدید بهرمند شده است. سنسورها و دوربین های جدید و سیستم کمک پارک اتومبیل از جمله بروز رسانی های این خودرو هستند.
2019 infiniti qx50 4 - نگاهی به خودروی جدید اینفینیتی QX50 مدل 20192019 infiniti qx50 3 - نگاهی به خودروی جدید اینفینیتی QX50 مدل 2019
از نظر راحتی همچنین  این خودرو بر خلاف برند های همانند نیسان و غیره از چرم لوکس و زیر کار فوم   و همچنین پدال های  آلومینیومی استفاده کرده است.خودرو دارای سیستم صوتی برند بوز بوده و دارای نزدیک به ۱۳ بلندگو است . نمایشگر خودرو از نوع لمسی ۱۰ اینچی است که دارای سیستم خهای Apple CarPlay و Android Auto  هستند.سایر مشخصات این خودرو بعد از قرار گیری در سایت در بخش مشخصات فنی قابل دسترسی است.

اینفینیتی QX50

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.