معرفی جیپ چروکی مدل 2019

جیپ چروکی جدید در سال ۲۰۱۹ قرار است به همراه یک موتور ۳.۲ لیتری  ۶ سیلندر با  خروجی قدرت ۲۷۱ اسب بخار    و گشتاور ۲۳۹ پوند فوت تولید شود و این نیرو توسط سیستم انتقال اتوماتیک ۹ سرعته  به هر چهار چرخ منتقل می شود.وزن این خودرو ۴۰۴۶ پوند است و دارای ظرفیت  ۵  نفر است که  دارای قیمت پایه ۲۳۹۹۵ دلار است.

2019 jeep cherokee first drive 3 - معرفی جیپ چروکی مدل 2019

جیپ چروکی یک وسیله نقلیه محبوب  است که در کلاس اس یو وی ها جای دارد.این خودرو از سال ۲۰۱۴ تاکنون نزدیک به  ۱۷۰،۰۰۰ واحد فروخته است .چهره این خودرو تا حدودی بروز شده است،بخش بینی خودرو نازک شده  نمای عقب خودرو نیز شامل چراغ های LED جدید شده است در واقع، تمام روشنایی بخش عقبی LED هستند.

2019 jeep cherokee first drive 2 - معرفی جیپ چروکی مدل 2019

رینگ خودرو باز طراحی شده و دارای سایز  ۱۹ اینچ است چروکی متفاوت از قبل شده ست و دارای پنج تریم خواهد بود.در داخل خودرو از نمایشگر های جدید ۸.۴ اینچی  هوشمند با سیستم UConnect  استفاده شده است.  سیستم گفته شده نسل چهارم  از این نرم افزار  است و یکی از بهترین ها  در این زمینه  . نکته خوب این است که دو نسخه محبوب بازار یعنی Apple CarPlay و Android Auto را نیز پشتیبانی می کنند .بقیه قسمت های داخلی بسیار زیبا و با کیفیت تر از آنچه شما انتظار دارید خواهند بود.

2019 jeep cherokee first drive 6 - معرفی جیپ چروکی مدل 2019

از بحث زیبای و طراحی می گذریم چرا که در تصاویر همه چیز گویا تر از آن است که ما بگوییم.شتاب خودرو از ۰ تا ۱۰۰ در مدت  ۷.۰ ثانیه  بدست می آید.و دارای بیشترین سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.