بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018

اگرچه فورد اکواسپرت  معمولی  در نمایشگاه رونمایی شد اما هیچ نشانه ای از یک طوفان بپا کردن از خود نشان نداده است. اما  با این حال هنوز خودرویی است که در مقیاس جهانی مورد توجه قرار گرفته  .حالا در رونمایی جدید این شرکت از  فورد اکواسپرت استروم که از F-150 Raptor الهام گرفته شاید بخواهد آن را جبران کند.

ford ecosport storm 4wd - بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018

این خودرو به شدت از نظر کابین لوکس و زیبا شده است صندلی های چرمی با لوازم داخلی کرم تیتانیوم  و همچنین لوازم برنجی در داشبورد، کنسول و درها – که همه از تصویری که می بی نید زیبا تر هستند. جلو پنجره خودرو جدید است و دارای آرم “Storm”  با حروف پررنگ است،  چرخ های ۱۷ اینچی با طراحی منحصر به فردی با تایرهای Michelins  در کنار سیستم تعلیق  مولتی لینک مستقل و دمپر ها و بوشینگ ها همه خاص این خودرو هستند.

ford ecosport storm 4wd 1 - بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018

موتور استفاه شده از نوع چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با تزریق مستقیم می باشد که دارای قدرت ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۱۶۳ پوند فوت است که به سیستم انتقال  ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. در نهایت، باید بدانید که این خودرو  بر خلاف معمول بروز رسانی سایر خودرو با افزایش وزن ۲۴۳ پوند سنگین تر نسخه استاندار است  و به  ۳،۲۳۹ پوند می رسد .سیستم انتقال قدرت از نوع ۴wd است.

ford ecosport storm 4wd 3 - بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018

ظاهر تهاجمی  خودرو در نمای بیرونی یک بحث است که شما بخوبی در نمای بیرونی می توانید مشاهده کنید ، اما در داخل خودرو شمات امکاناتی نظیر کی لس ،استارت با دکمه ،  صفحه نمایش ۸ اینچی،Android Auto،Apple CarPlay ،استارت خودرو از راه دور  ، هفت کیسه هوا، صندلی های چرمی را خواهید داشتید.این خودروی جذاب دارای قیمت ۳۱،۵۰۰ دلار است.

ford ecosport storm 4wd 5 - بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018ford ecosport storm 4wd 4 - بررسی کوتاه از فورد اکواسپرت استروم 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.