اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹ در داخل و نمای خارج به نظر می رسد کاملا جدید است. هیوندای مربوط به شرکت کره ای یک تیزر ویدیویی از خود منتشر کرده است که بیشتر بخش های هیوندای سانتافه را نشان می دهد  .قرار است که این خودرو در تاریخ  ۲۱ فوریه به صورت کامل معرفی و رونمایی شود. نسل چهارم هیوندای سانتافه  پس از کمپینی طولانی از منتشر کردن فیلم و  تیزر و تعداد زیادی از عکس های جاسوسی، به طور کامل نمایش داده شد.

2018 hyundai santa fe teaser - اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه 2019

به نظر می رسد اساسا چیزی شبیه مدل قبلی خود نیست و یک بروز رسانی کلی را شامل شده است ، یک چهره جسورانه که دارای فیس جلوی جذاب با چراغ های باریک دارد و بیشک بسیار شبیه به فیس جلوی هیوندای کونا است.این خودرو بی نظیر و از نسل جدید ترمز نکسو استفاده می کند.

2018 hyundai santa fe teaser 1 - اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه 2019

جلو پنجره مشبک جدید ”  آبشاری” که  برای اولین بار در I30 استفاده شد در  در مقابل سانتا فا جا گرفته است و توسط یک مجموعه چراغ مربعی شکل به این خودروی شاسی بلند ظاهر خاص داده است که باعث می شود  بسیار رقابتی تر شود.

2018 hyundai santa fe teaser 7 - اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه 2019

 موتورهای توربودیزل ۲.۰ و ۲.۲ لیتری و  بنزینی ۲.۰ لیتری توربو شارژ  قرار است برای این خودرو در نظر گرفته شود که به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته  متصل می شود.رونمایی رسمی هیوندای سانتافه ی جدید در نمایشگاه نیویورک در  انتهای ماه آینده خواهد بود.

 منبع: هیوندای کره جنوبی

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.