هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید

چه چیزی در زیر این استتار پنهان است؟ عکس های جاسوسی نشان دهنده بروز شدن خودرو و بهرمندی از فیس جلوی جدید است.متاسفانه خودروی کراس اوور کره جنوبی با استتار زیاد بدنه تست شده است ، اما به هیچ وجه انتظار تغییرات چشمگیری نباشید.

2019 hyundai tucson spy photo 5 - هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید

بی شک شما نباید منتظر یک بروز رسانی کلی در هیوندای توسان باشید چرا که این خودرو حدود سه سالی که در بازار فروش داشته است دو بار بروز رسانی ظاهری داشته است، در عوض، سازنده خودرو تلاش های خود  بر بروز کردن خودرو به آخرین فن آوری ها متمرکز می کند.

2019 hyundai tucson spy photo 1 - هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید

از تصاویر بدست آمده مشخص است که این بروز رسانی های شامل چراغ های جدید، سپر و جلو پنجره  می شود.هیوندای توسان فیس لیفت جدید دارای موتور ۲.۰ لیتری است که  به طور طبیعی ۱۶۴ اسب بخار (۱۲۲ کیلووات) و گشتاور ۱۵۱ پوند فوت (۲۰۴ نیوتن متر) را تولید می کند.البته موتور دوم نیز برای آن در نظر گرفته شده است که از نوع ۱.۶ لیتری توربو GDI  با ۱۷۵ اسب بخار (۱۳۰ کیلو وات) و ۱۹۵ پوند فوت (۲۶۴ نیوتن متر) خروجی است.

2019 hyundai tucson spy photo 2 - هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید 2019 hyundai tucson spy photo 3 - هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید 2019 hyundai tucson spy photo 4 - هیوندای توسان فیس لیفت با پوشش کامل در عکس های جاسوسی جدید

 

هیوندای توسان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.