تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو

تکرولز رن RS به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸  ورود کرد و متوجه شدیم که این نسخه ای بروز شده ای از تکرولز است  اما این بار نمای بیرونی و داخلی این خودرو توسط فابریزیو و جیوجتو جیوجیارو  باز طراحی شد. تکرولز رن RS برای حضور در جاده ها و پیست های مسابقه ساخته شده و فقط یک سرنشین را می تواند در خود جا دهد.

techrules ren - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو

از نکته های جذاب در این خودرو می توانیم به داشتن تنظیمات هیبریدی میکرو توربینی پیشرفته‌ای اشاره کنیم. چیزی که شما شاید فقط در خودرویی همانند جگوار بتوانید مشاهده کنید.

techrules ren 2 - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو

تکرولز رن RS دارای دو موتور الکتریکی در جلو و چهار موتور برقی در بخش عقب خودرو است که همگی در کنار یک موتور دیزلی قرار می گیرند.

techrules ren 1 - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو

همه این ها در کنار یک باتری  لیتیوم یون از نوع پلیمر با توان ۲۸.۴ کیلووات ساعت قرار می گیرد و خروجی بسیار عجیب با اعداد و ارقام باور نکردنی را از خود خارج می کند.

  techrules ren 3 - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو techrules ren 4 - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو techrules ren 5 - تکرولز رن RS خودرویی از جنس مسابقه در نمایشگاه ژنو خودرو

قدرت تکرولز رن RS نزدیک به ۱۲۸۷ اسب بخار و گشتاور آن نیز  ۲۳۴۰ نیوتن بر متر است.شتاب این خودرو از صفر تا صد فقط ۳ ثانیه است و تا ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت می تواند افزایش سرعت را تجربه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.