رونمایی از BMW سری 8 در مدل 2019 + تصاویر

 BMW سری ۸ جدید رونمایی شد و نام سری ۸ را پس از حدود ۲۰ سال غیبت، احیا کرد.

 از ابتدای عرضه سری ۸ دو نسخه برای آن موجود خواهد بود که شامل دیزلی ۸۴۰d و M850i xDrive است. M850i xDrive مدلی خواهد بود که ابتدا در آمریکای شمالی عرضه می شود و از موتور ۴.۴ لیتری تواین توربوشارژ V8 با قدرت ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۵۵۳ فوت پوند بهره می برد. بی ام و ادعا می کند این کوپه چهار چرخ فعال دارای شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. تمام مدل های سری ۸ از گیربکس هشت سرعته Steptronic اتوماتیک این خودروساز بهره می برند.

055amk3n7xvuxx540xt - رونمایی از BMW سری 8 در مدل 2019 + تصاویر

بی ام و اعلام کرده مدل های سری ۸ دارای محور جلوی double-wishbone و محور عقب پنج نقطه ای به همراه دمپرهای Adaptive M استاندارد، فرمان مکانیکی کمک الکرتونیکی و دیفرانسیل الکترونیکی خواهند بود. این خودرو هم چنین از سقف فیبر کربنی پلاستیک فشرده بهره می برد که همگی بخشی از بسته ارتقایی فیبر کربنی هستند.

طیفی از تجهیزات کمک راننده از جمله کروز کنترل اکتیو با Stop & Go، کمک کنترل لاین و فرمان، هشدار تغییر مسیر، هشدار خروج از مسیر، کمک ثبات در مسیر با پیش گیری از تصادف کنار و کمک گریز، دید در شب بی ام و، هشدار ترافیک و کمک پارک برای این خودرو ارائه می شوند.

بی ام و سری ۸ کوپه اواخر سال جاری در اروپا به فروش خواهد رسید.

ls373gog00jq0j8rf4dn - رونمایی از BMW سری 8 در مدل 2019 + تصاویر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.