کانسپت رنو آرکانا 2018 (Renault Arkana Concept)

کانسپت و خودروی جدید مفهومی رنو آرکانا (Renault Arkana Concept) رونمایی شد.خودرویی در کلاس ماشین های شاسی ولی جمع جور .این خودرو قرار است در کشور روسیه تولید شود و بزوردی رونمایی رسمی و نسخه اصلی خود را در همان کشور سازنده و شهر مسکو به نمایش می گذارد.

این خودرو بر خلاف سایر محصولات رنو کمی ارتفاع بیشتر دارد و این به کمک چرخ های بزرگ ۱۹ اینچی بیشتر دیده می شود. سقف خودرو دارای شیب است .خودرو بخوبی پر شده است از کروم کاری در دور تا دور خودرو تا حس لوکس بودن یک خودرو بیشتر به چشم بیاید.

 

Renault Arkana Concept 2018 800 02 - کانسپت رنو آرکانا 2018 (Renault Arkana Concept)

البته اطلاعات این خودرو بسیار کم است و این تصاویر هم از روی فیلم تبلیغاتی این شرکت گرفته شده تا شما را بتوانیم با خودرو جدید رنو آشنا کنیم.همان شکل که در تصاویر معلوم است رنو آرکانا دارای بخش عقب با چراغ های ال ای دی با طراحی باریک است که به واسطه نواری از چراغ به هم متصل می شوند.

Renault Arkana Concept 2018 800 01 - کانسپت رنو آرکانا 2018 (Renault Arkana Concept)

فیس  جلوی خودرو نیز از چراغ های جدید زنون استفاده می کند که دارای  دیلایت های LED  سی شکل هستند.سی شکل منظور C انگلیسی است. فیس جلوی این خودرو همانند سایر محصولات رنو از جلو پنجره مخصوص رنو در سال های اخیر استفاده کرده است که در وسط خود لوگوی این شرکت را نمایش می گذارد.

Renault Arkana Concept 2018 800 03 - کانسپت رنو آرکانا 2018 (Renault Arkana Concept)

چهره خودرو مدرن و بخوبی عصبانی و حجومی شده است و چیزی از نظر ما اروندپلاک کم ندارد. این خودرو می تواند رقیبی سر سخت برای ب‌ ام‌ و  X4 و مرسدس بنز GLC باشد.

   Renault Arkana Concept 2018 800 04 - کانسپت رنو آرکانا 2018 (Renault Arkana Concept)

 

منبع : netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.