نگاهی به کانسپت هوندا راگید اپن ایر وهیکل 2019 در سما

هوندا راگید اپن ایر وهیکل در سما ۲۰۱۸ رونمایی شد.این یک نسخه مفهومی است از خودرویی در کلاس آفرود و پیک آپ که بر اساس هوندا ریج لاین ساخته شده است یا بهتر بگویم یک هوندا ریج لاین کاملا تیون شده.شرکت هوندای ژاپنی حالا از نسخه جدید یک خودروی آفرودی هر چند در حالت آزمایشی و کانسپت یعنی راگید اپن ایر وهیکل که به لاتین Rugged Open Air Vehicle نوشته می شود رونمایی کرد. راگید اپن ایر وهیکل از موتور ۳۵۰۰ سی سی با قدرت ۲۸۰ اسب بخار استفاده می کند.دارای سیستم فرمان کاملا مختص به خود است.فرمانی از نوع پایونیر.

Honda Rugged Open Air Vehicle Concept 2018 800 03 - نگاهی به کانسپت هوندا راگید اپن ایر وهیکل 2019 در سما

نمایشگاه خودروی سما ۲۰۱۸  از برجسته ترین های رویداد های جهان در دنیای خودرو  است.جایی که تمام کسانی که به حرفه خودرو ،تیونینگ و تولید قطعات مشغول هستند حضور پیدا خواهند کرد.سما ۲۰۱۸ در لاس وگاس برگزار می شود.این سما ۲۰۱۸  اولین بار در سال ۱۹۹۰ پا به عرصه گذاشت و می بینید بعد از گذشت این همه سال هنوز هم بهترین نمایشگاه خودرو محسوب می شود.

 تصاویر هوندا راگید اپن ایر وهیکل

Honda Rugged Open Air Vehicle Concept 2018 800 01 - نگاهی به کانسپت هوندا راگید اپن ایر وهیکل 2019 در سما Honda Rugged Open Air Vehicle Concept 2018 800 0b - نگاهی به کانسپت هوندا راگید اپن ایر وهیکل 2019 در سما Honda Rugged Open Air Vehicle Concept 2018 800 12 - نگاهی به کانسپت هوندا راگید اپن ایر وهیکل 2019 در سما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.