نگاهی به تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل

شرکت دینگولفینگ آلمان  خط تولید جدیدی را با مبلغ ۱۱۴ میلیون دلار احداث کرده است که هدف آن تولید بی ام و سری ۸ کانورتیبل است.بی شک شرکت بی ام و وقتی در مقابل خود رقبایی را دارد که به تمام مشتریان بازار توجه دارند باید به فکر تولید همه کلاس بدنه خودرو باشد.از جمله آن ها خودروی رقیب مرسدس بنز S کلاس کابریولت است.بی ام و سری ۸ کانورتیبل دارای سقف چرمی نرم است که در مدت زمان کلی ۱۵ ثانیه باز و بسته  خواهد شد.

2019 bmw 8 series convertible 11 - نگاهی به  تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل

بی ام و سری ۸ کانورتیبل بر اساس تایپ ۸۴۰d xDrive خواهد بود  و دارای پیشرانه با حجم ۳۰۰۰ سی سی و ۴ سیلندر دیزل است.دارای خروجی ۳۲۰ اسب بخار و وگشتاور ۶۸۰ نیوت‌ن بر متر.

2019 bmw 8 series convertible 5 - نگاهی به  تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل

البته موتور دوم بنزینی در نظر گرته شده است که دارای حجم ۴۴۰۰ سی سی توربو و ۸سیلندر است و می تواند خروجی معادل ۵۳۰ اسب و ۷۵۰ نیوتن بر متر خروجی ایجاد کرد.هر دو مدل از جعبه دنده ۸ سرعته استفاده می کنند.

 

تصاویر بی ام و سری ۸ کانورتیبل ۲۰۱۹

 

  2019 bmw 8 series convertible 9 - نگاهی به  تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل 2019 bmw 8 series convertible 4 - نگاهی به  تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل 2019 bmw 8 series convertible 3 - نگاهی به  تولید خودروی بی ام و سری 8 کانورتیبل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.