معرفی خودرو پادرا به همراه تصاویر

پادرا نسل جدیدی از وانتهای تک کابین در شرکت زامیاد گروه خودروسازی سایپا می باشد که به زودی به بازار برای علاقمندان به این نوع خوروها عرضه خواهد شد . فرمان هیدزولیک – ترمز ABS – آینه های جانبی برقی به همراه استاندارد آلایندگی زیست محیطی یورو ۵ از جمله ویژگیهای شاخص این محصول می باشد
[review]

مشخصات فنی  و موتوری  خودرو  پادرا :

ابعاد
طول(mm) ۵۱۸۵mm
عرض(بدون در نظر گرفتن آیینه ها)(mm) ۱۶۹۰mm
ارتفاع(mm) ۱۷۲۵mm
وزن
وزن خالص ۱۶۸۵kg
مصرف سوخت(lit)
ظرفیت باک(lit) ۵۵Liter
رینگ و تایر
تایر R 75.50 16 عقب ۱۶ R 7.00 جلو
گیربکس
نوع کلاچ فشاری، تک صفحه ای خشک با سیستم هیدرولیکی
تعداد دنده

۶ دنده دستی

موتور
نوع موتور انژکتوری- بنزینی
تعداد سیلندر – تعداد سوپاپ ۴ سیلندر خطی
حجم موتور cc ۲۳۸۹ سی سی
حداکثر قدرت ۹۵ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه
فرمان
نوع فرمان هیدرولیک، ساچمه ای برگشت پذیر
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلو کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی، میله موج گیر
سیستم تعلیق عقب کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی، فنر شمش
ترمز
جلو دیسکی
عقب کاسه ای

امکانات و آپشن های خودرو پادرا  :

ایموبیلایزر
شیشه بالابر
برقی،تنظیم آینه جانبی برقی
سیستم کولر

گالری تصاویر خودرو پادرا  :

5 نظرات
  1. abadan می گوید

    همون نیسان و تولید کنن به این شرف داره

  2. abadan می گوید

    همون نیسان و تولید کنن صد شرف داره به این

  3. behzad می گوید

    ۱- خودرو که فقط شکل ظاهرش نیست که با تغییر پوسته بیرونی بگوییم محصول جدید !
    ۲- این خودرو کاملا همان محصول قدیمی نیسان است که فقط اتاق جلوی آن با اتاق
    یک محصول چینی درجه سه عوض شده است. اتاقبار و شاسی و قوای محرکه آن بدون تغییر همان محصول قدیمی است.
    ۳- قطعات بدنه جدید هنوز در داخل ایران ساخت داخل نشده است و تماما از چین وارد می شود.
    ۴- اتاق این محصول بمراتب ضعیف تر اتاق قبلی است. ( ضخامت ورق ها کاهش یافته + این اتاق برای تناژ پایین تر طراحی شده است.)
    ۵- قالب های بدنه آن در ایران موجود نمی باشدبنابر این با هر تصادفی قطعات یدکی آن می بایست از چین وارد گردد.
    ۶- به علت عدم همخوانی بدنه با شاسی مرکز ثقل آن جابجا شده است و اتاق در تناژ های بالا پیچیدگی فرم پیدا کرده که باعث عدم بسته شدن دربها و ایجاد سرو صدا میکند.
    ۷- افزایش طول میله رابط گیربکس به علت عدم همخوانی شاسی و اتاق ایجاد سر و صدا در گیربکس میکند.
    ۸- تمام مشکلات موتور /گیربکس/شاسی/ آلایندگی /مصرف سوخت/ ترمزو …. کماکان مثل نیسان قبلی در این محصول نیز وجود دارد…
    حال مردم خود قضاوت میکنند!
    این محصول با قیمت بالاتر نیز بفروش میرسد.
    تعریف یک محصول جدید حداقل پلت فرم ( شاسی + موتور + گیربکس) جدید است.
    آیا باز هم می توان به این محصول …. بگوییم محصول جدید؟

  4. فرید می گوید

    مد شده شرکتا ایرانی از چین ماشین بیارن اسم خودشونو بزنن رو ماشین

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      دوست عزیز اگر این کار رو نکنن چکارباید کنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.