معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

ام‌ جی هکتور  یک خودرو شاسی بلند در کلاس پیشرانه‌های برقی است که در کشور بریتانیا رونمایی شد و قرار است جزو خودروهای باشد که فعلا به صورت انحصاری در بازار کشور هند فروش خواهد رسید.

mg hector 28 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

ام جی هکتور  در شروع ابتدا قرار است یک نسخه به صورت  هیبریدی  به بازار عرضه کنند و در صورت موفقیت و دوش خوبه خودرو بلافاصله نسخه برقیان برای سال ۲۰۲۰ آماده و به بازار عرضه می شود.

mg hector 6 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

موتور مورد استفاده برای این خودرو در نسخه شامل یک موتور احتراق داخلی  ۱۵۰۰ سی سی بنزینی از نوع  توربو شارژ است که می تواند نزدیک به ۱۴۳ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن بر متر نیرو و گشتاور تولید کند.این نیرو و شتاب متوسط جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار از نوع دو کلاچ به چرخ ها منتقل می شود.

mg hector 10 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

البته موتور دیگری برای خودرو در نظر گرفته شده که کسانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می توانند از آن استفاده کنند، موتور ۲۰۰۰ سی سی از نوع گازوئیلی که دارای قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن بر متر می باشد.

mg hector 7 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

  در کنار موتور بنزینی و دیزل که اشاره کردیم این خودرو موتور برقی ۴۸ ولتی  استفاده میکند که از باتری لیتیوم خود را تهیه می کنند، بی شک خودرو همانند سایر خودروهای هیبریدی مجهز به سیستم های بازیابی انرژی در بخشهای ترمز استار و غیره می باشد.

 

تصاویر ام‌ جی هکتور

mg hector 8 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 16 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 25 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 15 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 22 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 1 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها mg hector 14 - معرفی ام‌ جی هکتور محصولی جدید در کلاس شاسی بلند ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.