تویوتا لندکروز با موتور v8 خداحافظی می کند ؟ لندکروز هیبریدی می شود

تویوتا لندکروز با موتور v8 خداحافظی می کند ؟ دو چیز: کارایی و کاهش انتشار CO2.

از جمله دلایلی تویوتا لندکروزر یک SUV بسیار جذاب برای طرفداران آفرود و خریداران معمولی است وجود آپشن موتور قدرتمند V8 این خودرو است . در واقع،موتور ۳۸۱ اسب بخاری ۵.۷ لیتری V8 را می توان تنها دلیل انتخاب این خودرو توسط آفرودر ها در ایالات متحده آمریکا دانست .

با این حال ، به نظر می رسد سوخت های بنزینی و دیزلی تویوتا V8 در اخر مسیر هستند و آینده سری ۳۰۰ لندکروز متفاوت خواهد بود .

یافتن راهی برای افزایش کارایی و کاهش انتشار Co2 است

این ادعا اگر چه به صورت مستقیم از مقامات شرکت تویوتا تایید نشده است اما بر اساس مصاحبه ای که CarAdvice با برنارد نادال  رییس برنامه ریزی محصول و توسعه تویوتا در استرالیا داشته است . نادال در پاسخ به این سوال که آیا شایعات در مورد پایان تویوتا لندکروز با موتور V8 صحیح است ؟ گفت : همانطور که می بینید بیشتر برند های خودرو در حال تغییر موتور های V8 با سوخت فسیلی هستند . به طور کلی روند جهانی  در پی یافتن راهی برای افزایش کارایی و کاهش انتشار Co2 است .

تویوتا لندکروز هیبریدی

بنابراین، دو چیز: کارایی و کاهش انتشار CO2 ممکن است به این معنا باشد که موتور V6 توربوشارژ کوچکتر اما قدرتمندتری در حال انجام است ، به نظر می رسد در آینده لندکروز سری ۳۰۰  با گزینه های موتور توربو دیزلی و توربو-بنزینی V6 در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد و چند سال بعد این خودرو به موتور V6 هیبریدی عرضه شود .

 

از سوی دیگر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در دهه گذشته به یک درخواست جهانی تبدیل شده است ، و برند های معتبر برای حفظ جایگاه و مقبولیت خود به سمت انرژی های پاک حرکت می کنند .

این که آیا لحظه مرگ موتور V8 فرا رسیده است یا خیر ؟ ، ما مطمئنا امیدواریم که تویوتا اقداماتی را که Land Cruiser را همچنان پرقدرت و با صلابت نگه می دارد لحاظ کند و همچنین ما فکر می کنیم که جهان برای پذیرش کاهش به V6، آماده خواهد شد . با نگاهی به آمار فروش خودروهای الکتریکی در آمریکا می توان به این ادعا صحه گذاشت که جهان آماده تغییر سوخت فسیلی به سوی انرژی های پاک است .

منبع خبر motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.