پورشه تایکان 4S معرفی و در سال 2020 عرضه می شود

پورشه تایکان توربو و توربو S نیز به پورشه تایکان ۴S پیوستند و قرار اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند. پورشه مقرون به صرفه ترین نسخه از اولین وسیله برقی خود تایکان ۴S را قبل از ورود به بازار در اواخر سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد.

قیمتی برای این مدل جدید هنوز منتشر نشده است اما باید انتظار داشت این اتومبیل قبل از عرضه در بازار قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار برایش تعیین شود.

message editor 1571066982907 low taycan 4s 2019 porsche ag 5 - پورشه تایکان 4S معرفی و در سال 2020 عرضه می شود

قیمت خودرو

این احتمال این خودرو در رنج قیمتی ۲۰۰ هزار دلار و ارزان ترین مدل تایکان در حدود ۲۵ هزار دلار از مدل S  خودروی تسلا ارزان تر باشد. و نسبت به خودروی پورشه ۹۱۱ Carrera که قیمتی در حدود ۲۲۹ هزار دلار دارد خودرویی قابل قبول باشد با اینکه نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت هم از ۹۱۱ سریعتر است.

این خودرو در مدت زمان ۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و همینطور با قدرت تا رسیدن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت ادامه می دهد. قدرت این خودرو ( ۳۹۰ کیلو وات ) ۵۲۲ اسب بخار با باتری استاندارد ۷۹.۲ کیلو وات ساعتی و ( ۴۲۰ کیلو وات ) و ۵۶۷ اسب بخار با باتری ۹۳.۴ کیلو وات ساعتی است که این باتری با نسخه های توربو نیز مشترک است و در ان ها استفاده می شود.

تست های انجام گرفته در مورد ماکزیمم سرعت این خودرو ارقام ۴۰۷ کیلومتر در ساعت با باتری استاندارد و ۴۶۳ کیلومتر در ساعت با باتری قوی تر را نشان می دهند. همچنین باتری معمولی حداکثر ۲۲۵ کیلو وات شارژ می شود در حال که نسخه پلاس قادر به شارژ ۲۷۰ کیلو واتی است.

Taycan 4S101 3 - پورشه تایکان 4S معرفی و در سال 2020 عرضه می شودترمز های جلو از واحد های ۶ پیستونی و ترمز های عقب از کالیپر های ۴ پیستونی تشکیل شده اند.

این خودرو در استرالیا با چرخ های الیاژی ۲۰ اینچی ( Sport Aero ) و کالیپرهای قرمز به همراه عناصر عناصر سیاه رنگ در قسمت های مختلف این خودرو عرضه می شود.

صندلی های روکش چرمی با قابلیت تنظیم در ۱۴ حالت مختلف و سیستم نمایشگر ۱۰ اینچی از امکانات داخلی این خودرو به حساب می اید.

Taycan 4S101 3 - پورشه تایکان 4S معرفی و در سال 2020 عرضه می شود

منبع : caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.