فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

بعد از مدتها انتظار فورد خودروی اکسپلورر هیبرید خود را در امارات رونمایی کرد. این خودرو از سال ۲۰۲۰ قابل عرضه است. البته در حال حاضر فقط دو عدد در امارات هستند که برای نمایش در نمایشگاه فورد و آزمایش های کشوری وارد شده اند. نکته هیجان انگیز فورد ارائه یک خودروی هیبرید است.

2020 Ford Explorer Hybrid 2 1024x768 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

مقدمه؛

با حرکت دنیا به سمت مصرف انرژی بیشتر،ساخت خودروهای کم مصرف تر در دستور کار قرار گرفته است. اکنون،بسیاری از خودرو سازان حرکت خود را به همین سمت آغاز کرده اند،انرژی هیبریدی یکی از منابع تقریبا پایدار است که می توان در خودرو از آن بهره جست. فورد نیز با ارائه اکسپلورر هیبرید۲۰۲۰ نشان داده که عزم راسخی در تحقق این هدف خود دارد.

فورد با ارسال دو عدد از اکسپلوررهای هیبرید به امارات نشان داده هدف او قلب انرژی فسیلی است. اینبار امارات است که از فورد اکسپلورر هیبریدی ۲۰۲۰ میزبانی میکند، شاید مبدائی برای صادرات محصولات فورد در منطقه باشد.

2020 Ford Explorer Hybrid 3 1024x768 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

ویژگی های ظاهری فورد اکسپلورر هیبرید؛

یه فیس لیف تمیز از نسخه قدیمی بعلاوه یکم ژن هیبریدی ظاهر نسبتا قابل قبولی از اکسپلورر هیبرید ۲۰۲۰ را ارائه می دهد. هرچند فورد راه نسبتا طولانی تری نسبت به بی ام و و یا حتی هموطن خود تسلا دارد تا بتواند یک ژن خالص از یک خودروی برقی و یا هیبرید عرضه کند.

2020 Ford Explorer Hybrid 4 1024x683 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

اتاق نسبتا مشابه و هم اندازه با ورژن بنزینی بعلاوه یکسری جزئیات که نشان دهنده هیبریدی باشد،بیشترین تغییراتی است که می توان مشاهده نمود.

نمای داخل نیز،برای انتظارات یک شهروند آمریکایی رفاه طلب رضایت دهنده است. یک مانیتور بزرگ ۱۰.۱ اینچی در وسط داشبورد به همراه تعداد زیادی آپشن رانندگی را برای شما لذت بخش تر میکنند. البته اکسپلورر هیبریدی دارای ردیف سوم صندلی نیز هست تا بتواند یک خانواده با جمعیت متوسط را کنارهم نگه دارد.

2020 Ford Explorer Hybrid 5 1024x676 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

ویژگی های فنی فورد اکسپلورر هیبرید؛

2020 Ford Explorer Hybrid 6 1024x576 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

اکسپلورر هیبرید جدید علاوه بر موتور هیبرید یک موتور بنزینی شش سیلندر با حجم ۳.۳ لیتر قرار دارد که فورد امیدوار است یک بازده مناسب از آنها بگیرد. موتور الکتریکی آن از از لیتیوم-یون خنک است که به کمک یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۳۱۸ اسب بخار و ۴۵۶ نیوتن متر خروجی را به چرخها منتقل میکند.البته فورد برای صرفه جویی در مصرف سوخت یک موتور چهارسیلندر با حجم ۲.۳ لیتر و توربو نیز بر روی اکسپلورر هیبرید ۲۰۲۰ مجهز کرده است.

2020 Ford Explorer Hybrid 7 1024x683 - فورد اکسپلورر هیبرید 2020 در امارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.