صخره نوردی با پیک آپ ها و شاسی بلندهای پیشرو 2020

(گزارش تصویری)

یکی از پرسش های همیشگی مردم در مورد پیک آپ ها و شاسی بلندها این است که چقدر توانایی آفرودی دارند. در این جا ما بر آن شدیم تا پیک آپ ها و شاسی بلندهای پیشرو در ۲۰۲۰ را با یک صخره نوردی بیازماییم.

در این تست، با جمع آوری بهترین پیک آپ ها و شاسی بلندهای ۲۰۲۰ در یک مسیر صخره ای بسیار دشوار آنها را تا سرحد توانایی هایشان آزمودیم. این آزمون در مسیری سخت،سرد و پر از برف و گل و سنگ های تیز است که هر کدام به تنهایی میتوانند صدمات جدی به خودرو وارد کنند.

خودروها؛

در این آزمون سه شاسی بلند(جیپ رنگلر نامحدود،موتور الکتریکی و ششش سیلندر؛جیپ رنگلر نا محدود ریوبیکون دیزل؛ و لندروور رنج روور اسپرتHSE P3600) و هشت پیک آپ تراک( جیپ گلادیاتور ریوبیکون؛ دوج رام ۱۵۰۰ ربل توربو دیزل؛ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ LTZ 3.0 لیتری دوراماکس؛ شورولت ۲۵۰۰HD LTZ 6.6 لیتری دوراماکس؛ جی ام سی سیرا ۲۵۰۰HD AT4 6.6 لیتری دوراماکس؛ جی ام سی سیرا ۳۵۰۰HD دنالی دوالی ۶.۶ لیتری دوراماکس).

ویژگی های مسیر؛

حالا ببینید که این پیک آپ ها و شاسی بلند ها چطور سرابالایی های صخره ای و جاده های لغزنده را مدیریت می کنند. نکته مهم اما این است که در طول این تست ما به عمل کرد دوربین ها و سنسور ها در مسیر آفرود پرداخته ایم. اگر هم به صورت آپشن ارائه میشدند تاثیر بود و نبود آنها در این مسیر به چه میزان است مورد ارزیابی قرار گرفته است.

همچنین این پیک آپ ها و شاسی بلندها آزمون فنی دشواری را سپری میکنند که توانایی های فنی خود را برای کمک به راننده نشان می دهند. طی کردن مسیری معین ولی پر از چالش با سرعتی معین برای تمام پیک آپ ها و شاسی بلندها نیز از جمله این آزمون ها خواهد بود و در انتها رفاه راننده در خودروها و میزان سختی کنترل خودرو میز معیاری برای ارزیابی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.