تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

تسلا در چین؛

تسلا مهری بر آغاز جالب خودروهای برقی و پایان نسل خودروهایی با سوخت فسیلی است. تسلا با ورود به بازار خودرو در کلاس های مختلف البته با قیمتی تقریبا گران،توانسته بازار خوبی را برای خود به دست آورد. یکی از کلاس هایی که مشتری فراوانی داشته و از نظر مدیران تسلا پنهان نمانده خودروهای SUV است.

tesla model x performance by dream giveaway 1 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

تسلا طی چندسال اخیر تنها محصولات خود را در ایالات متحده تولید میکرد و در هیچ کشور دیگری فروش نداشت. اما اکنون با ورود تسلا به بازار بزرگترین تولید کننده و صادر کننده دنیا،یعنی چین گامی بزرگ در جهت شیوع در تمام دنیا برداشته است.

تسلا گام اول را محکم برداشته و برای تسخیر لقب سریع ترین SUV دنیا، یک تسلا مدل X بهینه سازی شده که عملکردی بسیار بهتر از مدل X معمولی داشته را وارد صحنه کرده است. آپشن های این نمونه با نمونه عادی هیچ تفاوتی ندارد و فقط در عملکرد فنی بهینه سازی انجام گرفته است.

tesla model x performance by dream giveaway 3 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

عملکرد و امکانات؛

این بهینه سازی،کاری کرده که این SUV،۰-۶۰ را که در ۴.۴ ثانیه طی می کرد،اکنون در ۲.۷ ثانیه طی کند. کاری که سوپر اسپرت ها نیز به سختی از عهده آن بر می آیند. این خودرو هنوز رنج مسافتی بیش از ۳۰۰ مایل دارد. سفارش رنگ مشکی کرومی(غلیظ) با پرداخت  ۱۵۰۰دلار میسر است که آپشن محسوب میشود. چرخهای مشکی رنگ با اندازه ۲۲ اینچ هم فقط با پرداخت ۵۵۰۰دلار قابل سفارش هستند.

tesla model x performance by dream giveaway 6 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

تریم داخل کربنی بوده که سرتاسر داشبورد را فراگرفته، این آپشن نیز با پرداخت ۲۰۰۰دلار قابل پیاده شدن بر روی خودروی شماست. البته فراموش نشود که یکی از لذت بخش ترین نکات در خودروهای تسلا،سیستم خودران آن است که آن نیز با ۷۰۰۰دلار دیگر قابل نصب است.

داخل و خارج این SUV نیز با چراغهای ال ای دی که بسیار زیباست کار شده است. شما می توانید با پرداخت ۳۲.۰۰۰دلار یکی از این SUV های تسلا که مدعی سریع ترین SUV دنیا است را پیش خرید نمایید.

tesla model x performance by dream giveaway 5 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

tesla model x performance by dream giveaway 7 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

tesla model x performance by dream giveaway 4 - تسلا تازه وارد، خواهان لقب سریعترین SUV دنیا است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.