شوخی قرن؛ هامر برقی تحت برند GMC می آید

جنرال موتور میخواهد هامر را برگرداند، با این تفاوت که تحت برند جنرال موتورز و به صورت کاملا برقی. به نظر سازندگان خودرو در آمریکا دوباره قصد دارند بزرگترین ۴*۴ شاسی بلند این قاره را دوباره احیا کنند و به جان تمام شاسی بلندهای رقیب بفرستند. آنها هامر را مجهز به موتور برقی کرده اند که یکی از بزرگترین معایب این خودرو را به مزیت بزرگ آن تبدیل کرده است.

gmc humer electric pickup truck render - شوخی قرن؛ هامر برقی تحت برند GMC می آید

مشخصات هامر برقی؛

این خودرو قرار است در ۲۰ می رونمایی شود، که به شدت منتظر روز رونمایی از آن هستیم. دیدن یک هامر برقی با موتور برقی در آفرود دیدنی است. دیدن یک هامر سوپر دیوتی با قابلیت های فنی بالا و ابعادی حجیم با موتور الکتریکی البته که دیدنی است. اینها را می توان در تیزر اولیه حدس زد.

هنوز مشخصات فنی و ظاهری دقیقی به دست نیامده است ولی میتوان حدس زد که هامر برقی دارای موتوری با حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و قادر به زدن۰-۱۰۰ در زمانی حدود ۳ ثانیه است. گشتاو پیش بینی شده نیز حدود۱۵.۶۰۰ نیوتن متر است(رقم عجیب و چشم گیری است).

شرکت تولید کننده، جنرال موتورز، اذعان داشته است که این خودرو تماما در سایت مونتاژ دیترویت همتراک در میشیگان ساخته شده است. این خط تولید تنها خودروهای برقی شاسی بلند را تولید میکند که به خوبی قادر به نصب آپشن سیستم خودران هستند. البته این تنها آپشن نیست ولی شاخص ترین است.

hummer ev truck rnder front - شوخی قرن؛ هامر برقی تحت برند GMC می آید

هامر قرار است در سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه ها حاضر شده و در دسترس خریداران آمریکایی در مرحله اول و سپس اخد تاییدات قاره های دیگر وارد نمایشگاه های بین المللی شده و سپس در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

در پایان باید دید خودرویی که ارتش آمریکا به آن تکیه کرده بود و قابلیت آفرودی فراوانی داشت، در نسخه برقی،یعنی هامر برقی نیز توانایی رفع نیازها می باشد یا خیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.