رخنه کلاهبردارن در مراکز خرید و فروش خودرو

روزهای اخیر در حالی که به گفته برخی نمایشگاه داران خودرو خرید و فروش به ندرت صورت می گیرد، همچنان بازار خودرو همانند همیشه شلوغ و پرهیاهو به چشم می‌خورد. برخی برای خرید خودرو و برخی برای فروش خودروهای خود به این بازار پا نهاده‌اند.

مکانی که به طور کامل برای معامله خودرو اختصاص یافته، که با توجه به استقبال بالای عموم از این مراکز، در سال‌های اخیر تعداد آنها افزوده شده است و برای ارائه امکانات به مردم در حال تلاش هستند.مکان‌هایی که در آن، افراد مسوول تلاش می‌کنند تا کلاهبرداری صورت نگیرد و مشتریان از معامله خودروهای خود راضی باشند.با این حال گویا کلاهبردان در اینجا هم جا خوش کرده‌اند و همیشه در کمین نشسته‌اند تا کارشان را انجام دهند. آنها در این مراکز هم بیکار ننشسته‌اند. افرادی که وقتی مشتری را می‌بینند، تنها به فکر سودجویی خود هستند. به مشتری می‌گویند:« معامله کارشناسی نمی‌خواهد، ما خود کارشناس هستیم».

رضا قدیمی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران هم در گفت‌وگویی در این خصوص اظهار نظر کرده است. همچنین در سه‌چهار سال گذشته، این شرکت فقط سه مرکز داشت، مرکز شهید رجایی، مرکز آیت‌الله سعیدی و حکیمیه. مرکز حکیمیه به این دلیل که در بافت مرکزی بود و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کرد، تعطیل شد. اما در ازای آن مراکز دیگری (چیتگر با مساحت ۲۰ هکتار، خاوران با مساحت هشت هکتار و مرکز شهید دوران با مساحت حدودی چهار هکتار) ایجاد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.