فورد و ایران خودرو هر دو خدمات پس از فروش دارند ولی این کجا و آن کجا

5yearnew e1431895137573 - فورد و ایران خودرو هر دو خدمات پس از فروش دارند ولی این کجا و آن کجا
حتما شما هم از محصولات ایران خودرو استفاده کردید و نحوه تکریم ارباب رجوع خاص ایران را خودرو را ملاحضه فرموده اید . از قطعاتی که ندارند و یا شامل گارانتی نیستند تا صف های طولانی و بر طرف نشدن مشکلات خودرو .

مورد داشتیم ۲۰۶ برچسب کیفیت خودرو ایران خودرو دنده عقب نداشته و هزاران موارد دیگر که همه شما بهتر از ما میدانید . و اما شرکت فورد

فورد موتور برای هزاران دستگاه از پیکاپ جدید اف ۱۵۰ به دلیل میل فرمان معیوب که ممکن است باعث شود راننده کنترل فرمان را از دست دهد در آمریکای شمالی فراخوان داد.

به گزارش اروند پلاک خودروساز شماره دو آمریکا برای ۱۲ هزار و ۳۲۸ هزار دستگاه پیکاپ اف ۱۵۰ مدل سال ۲۰۱۵ به دلیل مشکل مذکور فراخوان داد.

فورد اعلام کرد از هیچ تصادف یا صدمه فیزیکی مربوط به این مشکل مطلع نیست اما یک مورد گزارش مربوط به خارج شدن کنترل فرمان دریافت کرده که به نظر می‌رسد مربوط به این مشکل بوده است.

خودروهایی که این مشکل را دارند در ماه مارس در کارخانه‌های کانزاس سیتی میسوری و دیربورن میشیگان ساخته شدند و تنها پنج هزار و ۶۰۶ دستگاه از خودروهای فراخوان شده در دست مشتری هستند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، فورد تولید پیکاپ جدید را برای تامین تقاضای قوی برای آن افزایش داده است. فروش پیکاپ اف ۱۵۰ در آمریکا هشت درصد در آوریل رشد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.