مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

ای‌سی اشنایتزر یکی از تیونرهای مطرح جهان و متخصص در ارتقا خودروهای ب‌ام‌و محسوب می شود. این شرکت طی پروژه جدید خود به سراغ مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8 رفته است. اگرچه از نظر فنی در نیروی پیشرانه این خودرو تفاوتی ایجاد نشده اما تغییرات ظاهری بسیاری را در i8 صورت گرفته تا عملکرد این خودرو دوستدار محیط زیست هرچه بیشتر ارتقا یابد.

461751 197 - مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
461754 343 - مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

ای‌سی اشنایتزر کار خود را در زمینه آیرودینامیک ب‌ام‌و i8 آغاز کرده و ارتفاع خودرو را به میزان ۲۵ میلیمتر در جلو و ۲۰ میلیمتر در عقب کاهش داده است. اسپویلر جدید جلو، زیر رکابی های جدید و باله پشتی جدید که از جنس فیبرکربن ساخته شده اند نیز جلب توجه می کنند.

461752 507 - مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

چرخ های ب‌ام‌و i8 نیز شاهد بروزرسانی بوده و رینگ های ۲۱ اینچی آلیاژی ریخته‌گری شده AC1 که ساخت خود ای‌سی اشنایتزر هستند با دو تن رنگی و طراحی بازوهای دوتایی بر زیبایی و عملکرد این خودرو افزوده اند. از تغییرات صورت گرفته در داخل خودرو نیز می توان به مجموعه پدال های آلومینیومی و کفپوش های مخملی مات اشاره کرد.

461755 427 - مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

ب ام‌و، (به آلمانی: BMW) که کوتاه شدهٔ عبارت (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) به معنای صنایع موتوری باواریا است، شرکتخودروسازی آلمانی است، که از تولید کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان بشمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخقرار دارد.

120px BMW.svg 2 - مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8
مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8

شرکت بام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می‌باشد. در سال ۲۰۱۲ ب ام‌و شمار ۱٫۸۶۱٫۸۲۶ دستگاه خودرو تولید کرد و به‌عنوان چهاردهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد.

امروزه اکثریت سهام شرکت ب ام‌و در اختیار خانواده کواندت قرار دارد (اشتفان کواندت ۱۷٫۴٪ درصد، یوهانا کواندت ۱۶٫۷٪ درصد و سوزان کواندت کلاتن ۱۲٫۶٪ درصد). بخشی از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت مبادله می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.