نویسنده:
// یکشنبه , ۰۳ خرداد ۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

چری کیوکیو (به انگلیسی: Chery QQ) که در ایران به نام ام‌وی‌ام ۱۱۰ (به انگلیسی: MVM 110) عرضه می‌شود نام مدلی از خودروی چری اس۲۱ است که توسط شرکت خودروسازی مدیران در ایران و طبق توافقی با شرکت خودروسازی چینی شری اتومبیل تولید می‌شود.

بررسی خودروی ام وی ام 550

بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

فروش ام‌وی‌ام ۵۵۰ یا همان چری E5، در آگوست سال ۲۰۱۳ میلادی در بازار چین آغاز شد. این خودرو جانشین چری A5 و یا همان ام‌وی‌ام ۵۳۰ بوده و به لحاظ فنی و تکنیکی نیز بر مبنای همین خودرو تکوین یافته است. خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ نیز در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار معرفی شد و علاوه بر چین، در کشورهایی همچون ایران، روسیه و مصر هم تولید شده است.

چندی پیش از خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ یا همان چری E5 در داخل کشورمان رونمایی شد.

بررسی خودروی ام وی ام 550

بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

بررسی MVM 550

امتیاز این خودرو: ۴ از ۵

پیشینه سری E چری به سال ۲۰۱۲ میلادی باز می‌گردد، کماکان مدل E5 یک خودروی تازه‌وارد در بازار محسوب می‌شود که رقبایی همچون جک J5 و نیز خودروی کره ای کیا سراتو را هدف‌گذاری نموده است. با بهایی که به‌وضوح به نفع مشتری ارزیابی می‌شود، چری E5 مدل ۲۰۱۴ در مسیری صحیح از موفقیت گام نهاده است (لااقل در حال حاضر).

نمای ظاهری

بسته به اینکه از کدام منظر به این خودرو بنگرید نخستین برداشت و ارزیابی‌تان از آن متفاوت خواهد بود. در نمای روبرو، شاهد خطوطی هستیم که به‌آرامی از سطح کاپوت پایین آمده و با جلوپنجره کرومی این خودرو ادغام شده و نیز چراغ‌های جلوی آن را در برگرفته است، وجود همین مسئله توانسته به آراستگی ظاهری این بخش از خودرو مدد رساند. گرچه با قدم زدن در پیرامون این خودرو، تا حدی این حس شما را فرامی‌گیرد که ایده‌های طراحش همین‌جا خاتمه یافته و فرم کلی اتاق آن نیز با صدای بلند فریاد می‌کشد که با یک جعبه – اقتصادی (ECONO- BOX) مواجهید.

بررسی خودروی ام وی ام 550

بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

کابین

داخل این خودرو به نحو شگفت‌آوری خوب و مناسب طراحی شده است، کابین چری E5 همانند یک خانه تمیز و مرتب بوده و از داشبوردی دورنگ و منظم بهره می‌برد و علاوه بر آن، فضاهای زیادی هم برای قرارگیری بار و اشیاء در آن وجود دارد. همچنین، میزان مناسبی از پلاستیک در جای‌جای کابین آن به‌کار رفته که به نحو کاملاً هوشمندانه ای نیز از نگاه تیز سرنشینان پنهان نگاه داشته شده است. فاصله ۲۶۰۰ میلی‌متری بین دو محور آن، فضای کافی و مناسبی را برای سر و پاهای سرنشینان جلو و عقب این خودرو فراهم می‌آورد.

مهندسی

این مدل که در طیف خودروهایی با بهای زیر ۵۰,۰۰۰ درهم طبقه‌بندی می‌گردد، به نحو اعجاب‌آوری، خوب تجهیز شده است. چری E5 از فهرست درخور توجهی از تجهیزات، همچون همانند شیشه‌های برقی، سانروف، صفحه نمایشگر لمسی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو به همراه پورت USB بهره می‌برد. آری، تمامی آنچه را که خوانده‌اید واقعیت دارد.

آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱٫۸ لیتری مستقر است که توان خروجی آن ۱۳۰ اسب بخار در ۵,۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور آن نیز برابر با ۱۷۰ نیوتن متر در ۴,۵۰۰ دور در دقیقه می‌باشد. این پیشرانه به همراه یک گیربکس CVT از این توانایی برخوردار است که شتابی معادل ۱۰٫۸ ثانیه و سرعتی (قابل قبول) برابر با ۱۸۵ کیلومتر را به این خودروی ۴۵۸۰ میلی‌متری چینی ارزانی دارد.

بررسی خودروی ام وی ام 550

بررسی خودروی ام وی ام ۵۵۰

جمع‌بندی نهایی

برای آن دسته از اشخاصی که نگران جاذبه‌های مرتبط با آرم و نشان یک خودرو هستند، چری E5 نمی‌تواند شوق برانگیز باشد و حتی می‌تواند موجب انصرافشان شده و آنها را به این سمت سوق دهد که برندهای دیگری را جهت خرید، مدنظر قرار دهند ولی برای آن طیف از افرادی که واقعاً در پی یک خودروی شهری هستند که گهگاهی هم آنها را از مکان A به مکان B حمل نماید، چری E5 می‌تواند ارائه گر ویژگی‌های درخشانی در برابر بهای پرداختی‌اش باشد، مثلاً این خودرو یک گارانتی ۵ ساله را در این بازه قیمتی عرضه می‌کند که وجود همین امر به‌تنهایی می‌تواند دیگر همتایان چینی این خودرو را شرم‌زده سازد.

نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

با هزینه ای که به‌طور معمول برای خرید یک خودروی دست دوم صرف می‌کنید، چری این امکان را به شما می‌دهد که مالک یک خودروی نو گردید.

نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

بیشتر مردم کماکان شاهد این مسئله‌اند که وسایل نقلیه چینی ویژگی‌های سطح پایینی را از خود بروز می‌دهند.

مشخصات فنی MVM 550

پیشرانه ۱٫۸ لیتری:

حجم موتور: ۱۸۴۵ سی‌سی

توان: ۱۳۰ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه

گشتاور: ۱۷۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه

شتاب صفر تا صد: ۱۰٫۸ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت

پیشرانه ۲ لیتری (نمونه ارائه شده در ایران):

حجم موتور: ۱۹۷۱ سی‌سی

توان: ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیق

گشتاور: ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه

حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت

سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات

سیستم تعلیق عقب: مستقل، مولتی لینک (چند عضوی)

سیستم ترمز: دیسکی (جلو و عقب)

نوع گیربکس: ۵ سرعته دستی – CVT

استاندارد آلایندگی: یورو ۴

ابعاد

طول/ عرض/ ارتفاع: ۴۵۸۰/۱۷۶۰/۱۴۸۳ میلی‌متر

فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۶۰۰ میلی‌متر

وزن خالص: نمونه ۱٫۸ لیتری با گیربکس CVT: 1336 کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری

با جعبه‌دنده دستی: ۱۳۶۶ کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری با گیربکس CVT: 1401 کیلوگرم

سایز تایرهای جلو و عقب: ۱۹۵/۵۵ R 15 (نمونه ارائه شده در ایران)

حجم باک: ۵۰ لیتر

ایمنی

۲ عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو)

سیستم ضد بلوکه ترمز ABS + ترمزهای دیسکی برای هر چهارچرخ

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

کمربندهای ایمنی سه نقطه ای

برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو

سانروف برقی

سنسور دنده عقب

سیستم فرمان برقی

آینه‌های برقی جانبی به همراه گرم‌کن

سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + پورت USB + AUX

۴ عدد بلندگو، استریو

صندلی‌ها با روکش چرمی

نشانگر لحظه ای مصرف سوخت

زیرپایی استاندارد

پاور ویندوز

سیستم ضد سرقت IMMOBLIZER

رینگ‌های آلومینیمی

لامپ‌های مه شکن جلو

برخی از تیپ‌های این خودرو که در بازار چین عرضه می‌شوند از تجهیزاتی همچون دوربین دید عقب و سامانه GPS برخوردارند.

قیمت

قیمت در ایران: ۵۷ میلیون تومان (مدل با گیربکس CVT – ثبت‌نام در نمایندگی)- ۴۹٫۳ میلیون تومان (دنده دستی- ثبت‌نام در نمایندگی)


قیمت در امارات: ۴۳,۹۰۰ الی ۴۶,۹۰۰ درهم (پیشرانه ۱٫۸ لیتری، گیربکس CVT)

 

مقاله های مرتبط

  • مشاهده سایر دسته ها

  • 
    دیدگاه ها | ۲۰ |

    1. بهنام گفت:

      با تجربه رانندگی ۷۵۰۰۰کیلومتر رانندگی:
      ایرادت زیر را مشاهده کردم:
      ۱_پاک شدن رنگ ولوم کولر و ولوم های روی فرمان
      ۲_صدای زیاد کولر که پس از دوندگی فراوان کولر عوض شد اما آگه یک ساعت جلوی آفتاب باشه اصلا خنک نمی کنه.
      ۳_موتور وگیربکس هماهنگی مناسبی ندارد.
      ۴_نشت آب از سانسور
      ۵_فاقد نمایش گر حرارت موتور و آیینه سایه بان
      ۶_صندلی ها فاقد حداقل ارگونومی لازم
      ۷_عدم وجود فضایی مناسب در فضای پای راننده
      ۸_سیستم تعلیق ضعیف وکمک فنرهای نامناسب
      ۹_ضعیف بودن کیفیت رنگ
      ۱۰_افت شدید قیمت پس از مدتی کار
      ۱۱_ارایه خدمات ضعیف نمایندگی ها در حد تعویض روغن ولنت واسه گارانتی.واسه تعمیرات جزیی هم باید برین جاده مخصوص.

    2. حمید گفت:

      اگه نمایندگی مشگل قل قل موتور و لق لق کمک رو حل نکنه .ماشین و در نمایندگی ۴لیتر بنزیین میریزم روش یه کبریت..فیلمش میزارم اینستا ..تف به قبر پدر مدیر عامل ام وی ام

    3. علیرضا شاهرودی گفت:

      آقای جلال خان شما که نوشتی آشغال به معنی واقعی یعنی از روز اول هم آشغال بوده. مگه چشم نداشتی نگاه کنی ؟!!!!! که جنس بنجول نخری… بنابراین حرف شما از دو حال خارج نیست : ۱- یا اصلا” از کنار این ماشین رد نشدی و الکی میگی ۶ ماهه خریدم ۲- یا اینکه تیبا خریدی فکر میکنی ام وی ام ۵۵۰ هستش ….؟!!!!!چرا اینقدر با حب و بغض نظر غیر کارشناسی میدید و مردم رو به اشتباه میندازید. آقا خداییش من که انواع و اقسام ماشینهای داخلی رو داشتم ، تو رنج قیمتی خودش واقعا ماشین خوبیه ….خدمات مدیران خودرو هم نسبت به ایران خودرو و سایپا که اصلا قابل مقایسه نیست. هر کس میخواد این ماشین رو بخره ، خوشبختانه مدیران خودرو امکان تست رانندگی رو قبل از خرید فراهم کرده.. یه دوری باهاش بزنید بعد در مورد راست و دروغ اظهار نظر من و آقا جلال قضاوت کنید … یا حق

    4. جلال گفت:

      آشغال به معنای واقعی،۶ماهه خریدم،۵ماهه میخوام بفروشم کسی نمی خره.

    5. علیرضا شاهرودی گفت:

      با عرض سلام و ارادت خدمت دوستان. بدون هیچ گونه حب و بغضی خدمت شما عرض کنم حدود ۸ ماه است ام وی ام ۵۵۰ اتومات دارم خداییش خیلی راضیم و بجز سرویس اولیه اصلا نمایندگی یا مکانیکی نرفتم. آخه خوش غیرتا چرا حرف الکی میزنید … تو این وضع اقتصادی با ۶۰ میلیون پول چه ماشین اتومات ۷ دنده تیپ ترونیک ۲۰۰۰ سی سی با سان روف و … رو اون هم با شرایط اقساطی به میل خودتون میتونید بخرید. همه ماشینای آشغال ساخت داخل ( سایپا و ایران خودرو ) هم یا داشتم یا سوار شدم. سگ این ماشینای چینی شرف داره به تولیدات این دو تا شرکت بنداز و در رو . الان هم یارو داخل جک و ام وی ام تا حالا ننشسته شده کارشناس … میگه پرشیا بهتره . برید خجالت بکشید … فناوری چین رو که داره به عنوان سومین کشور جهان ، فضا رو تسخیر میکنه و iphone میسازه مسخره میکنید . همسایه ما خودش تو خط تولید ۲۰۶ کار میکنه میگه تکنولوژی فرغون از ایران خودرو بهتره . خودش ام وی ام ۳۱۵ داره . به نظورتون جالب نیست ؟!!!! ماشین چینی بخرید و سوار شید و حالشو ببرید در ضمن مثل آقای مشایخی کارمند ام وی ام یا ایران خودرو و سایپا نیستم…..
      هر کس هم باور نداره و به ماشین وطنی اعتقاد داره همون بهتر که بره آشغالایی مثل ۴۰۵ و پراید و تیبا سوار شه و منتظر شه تا ببینم کی ……….. یا علی

    6. اکبر66 گفت:

      موتور ۲۰۰۰سی سی پر قدرت .. ضا هر زیبا به روز . تو ماشینهای چینی خوبه .. ایرادهای که دوستان اشاره کردن راحت بر طر ف میشه..

    7. سهیل گفت:

      مشخصات فنی ماشین تو سایت مدیران خودزو هست شما چرا نصف به نصفو اشتباه نوشتی تصحیح کنید لطفا

    8. کمال گفت:

      این خوبه یا جک j5?

      • ابوالفضل نوری ابوالفضل نوری گفت:

        همانطور که از مشحصات خودروهای ام وی ام ۵۵۰ و جک جی ۵ مشخص می باشد هر دو خودروی چینی در یک حد و اندازه می باشند و هر کدام در قسمتی بر دیگری ارجحیت دارد. برای مثال ام وی ام ۵۵۰ حجم موتور بیشتری از جک جی ۵ دارد ولی پیشنه قدرت آن علی رغم حجم بیشتر کمتر جک جی ۵ می باشد. جعبه دنده ام وی ام ۵۵۰ هفت سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک بوده ولی جک جی ۵ مجهز به جعبه دنده ۴ سرعته تیپ ترونیک اتوماتیک مجهز می باشد.از نظر طراحی خارجی و داخلی جک جی ۵ از زیبایی و هارمونی بهتری برخودار است چیزی که ام وی ام ۵۵۰ از آن رنج می برد.در پایان باید گفت اگر بین دو راهی خرید این دو خودرو گیر کرده اید باید بدانید که این دو خودرو واقعا در یک رنج قرار دارند و اینجا سلیقه شما می باشد که حرف اول را می زند .پس برای خرید ،مشخصات فنی را کنار گذارده و کاملا به سلیقه خود رجوع کنید.

    9. صادق گفت:

      سلام آقای مشایخی عزیز. من دو مشکل اول را برای ماشین ام وی ام اتومات ۵۵۰ دارم و بعد از یک ماه از خرید اتومبیل هم هنوز رفع نگردیده است. هر چی گشتم نتونستم منشا صدا مربوط به سمت راست خودرو را که از داشبورد سمت راست میاد تو کابین پیدا کنم. خواهش می کنم در صورت امکان من را راهنمایی کنید.

    10. alireza گفت:

      سلام دوستان mvm 550 اتومات خریدم بعد از دو روز چراغ چک آن روشن شده علت چیست ؟

    11. محمد رضا گفت:

      نمی دونم این چیزهایی که در مورد خودرو ام وی ام ۵۳۰ یا ۵۵۰ میگن درسته یا نه چرا که ازار صرف کننده های این خودرو ها پرسیدم تو ی خیابون توی جاده ها همشون میگن راضیم وشماکه اقا رضا اینو میگید شاید موارد خاصی باشه اما رویهم رفته خودروهای چینی باز بسیار از خودروهای ایرانی حتی پژو پارس وپارس سال خیلی سرترند تو بازار فروش خودروها برو ببین من حداقل برای خرید رفتم ومثل اینه که پول تو ریختی تو فاضلاب ببخشید این نظر منه امید وارم که صنایع خودروسازی ما مثل قبل یه ماشین درست وحسابی به مردم بده

    12. اشکبوس گفت:

      ..ببینید که با مشتریهاشون چه بازیهایی در نمی آورند….
      http://mymvm.ir/content/view/id/60901?popup=1

    13. رضا گفت:

      به قول آقای مشایخی……درب مدیران خودرو رو باید گل گرفت….دریغ از ذره ای مشتری مداری و کیفیت……جالبه که این ها فقط مونتاژ می کنند…اگر قرار بود بسازند چه گندی بالا می آوردن؟

      ۵۵۰ ماشین خوبی هست اگر با کیفیت مونتاژ کنند…

    14. رضا گفت:

      ۵۵۰ اتوماتیک ….با کمی هزینه آپشن مثل مونیتور و کروز و….با این موتور و گیربکس قدرتمند ،کم از خودرو های ۱۰۰-۱۵۰تومنی نداره….راضیم ازش …چرخش براتون تو خوشی ها بچرخه

    15. رضا مشایخی گفت:

      سلام بر همه کاربران وابسته و غیر وابسته به تمام گروه های خودرو سازی ایران (همه)
      لطفا بحث بی فایده نکنید تولیدات داخلی وجود نداره ما با سمند و پژو و تیبا و پراید چینی مواجه هستیم کافیه به قطعات این خودرو ها از کامپیوتر گرفته تا اخر نگاه کنید،مطمئن هستم که چین اون آشغال ها رو میده به این دو تا خودرو سازی و از اون مطمئن تر هستم که جنس خوب هم به مدیران خودرو نمیده…مدیران خودرویی که نمایندگی های آن را همان سایپایی ها می گردانند، نمایندگی هایی که روغن ۲۰w50 پراید را ریختن داخل mvm های ۱۶ سوپاپ ، پس مگه چین دیوانه است که خودرو خوب به ملت ما بدهد،بر فرض هم که خودرو خوب بدهد کافیه برای سرویس اولیه بروید یک نمایندگی مدیران خودرو … با این آچار کشی که من دیدم به طور یقین مرسدس بنز هم جان سالم به در نمی بره
      ۰۹۱۳۲۰۴۰۴۹۸ کارشناس مکانیک
      ایمیل ارسال کنید تا مستند و فنی ایرادات مدیران خودرو را بگویم البته برای تیبا هم مستند دارم که نگید من از سایپا و ایران خودرو هستم

    16. رضا مشایخی گفت:

      پس از خرید یک دستگاه ام وی ام ۵۵۰ و آشنا شدن با چند نمایندگی مدیران خودرو کاملا فهمیدم چرا این خودرو بورس که نداره هیچی و مشتری اول و آخرش خودتی…

    17. رضا مشایخی گفت:

      بسمه تعالی
      خودروMT mvm 550 به شماره شاسی NATGCARK5F1000926 به نام خانم الهه مهنام که در تاریخ ۸/۴/۹۴ تحویل مالک گردیده است در همان روزهای نخستین مشخص شد که به جهت کیفیت پایین قطعات و مونتاژ ضعیف آن ایراداتی دارد که این ایراد ها به شرح ذیل می باشد:
      الف: ایرادات ناشی از مونتاژ ضعیف :
      ۱- برخورد اتصالات شیلنگ ها با بدنه خودرو:
      برخورد اتصال لوله (HOSE FITTING ) مربوط به گاز کولر با شاسی سمت راست خودرو که منجر به تولید صدای ناهنجاری در سمت راست خودرو می گردید که نمایندگی ها پیشنهاد باز و بست داشبورد را جهت پیدا کردن منشاء صدا می دادند ولی مالک خودرو پس از جستجوی فراوان عیب را در داخل موتور پیدا کرده و با نصب چند عدد لاستیک ضربه گیر مشکل را حل نمود. (تصویر شماره ۱)
      ۲- لق بودن چرخ دنده ها در داخل دیفرانسیل:
      صدای لق بودن قطعه ای در زیر خودرو به گوش می رسد که به جهت مشکل ذکر شده در بالا صدای این دو مورد به سختی قابل تمیز دادن بود تا اینکه با حذف صدای مورد ۱ مشخص شد صدا از دیفرانسیل و داخل گیربکس است و لقی چرخ دنده ها ی آن تا حدی است که با وجود گرفتن کلاچ و قطع اتصال موتور با جعبه دنده و افزایش دور موتور تا ۲۰۰۰ rpm صدا به وضوح به گوش می رسد که با گرفتن دو محور پلوس ها در دست صدا کاهش می یابد که این حاکی از معیوب بودن دیفرانسیل می باشد.
      ۳- عمل نکردن دزدگیر و POWER WINDOWS :
      پس از تحویل خودرو ریموت درب ها به درستی عمل نمی نمود به طوری که دزدگیر غیر فعال بوده و صفحه آبی جلوی خودرو ساعت ها روشن می ماند وpower windows عمل نمی کردکه با مراجعه به چند نمایندگی اعلام گردید این خودرو فاقد POWER WINDOWS می باشد با این حال وقبل از باز و بست بی مورد بعضی سیستم ها مشخص گردید کاپوت جلوی خودرو کج نصب شده و شاسی زیر درب را رد می نماید که با گذاشتن لاستیک زیر درب مشکل حل گردید.(تصویر شماره ۲)
      ۴-شل بودن مهره سر باتری :
      چراغ چک خودرو چندین بار خاموش و روشن گردید که خوشبختانه به مدد یک کارشناس برق مشخص گردید مهره سرباتری خودرویی که شدیدا حساس به نوسانات برق می باشد کاملا شل بوده و با دست سر باتری بر داشته می شود که رفع عیب گردید.
      ولی متاسفانه حتی در حضور کارشناس رسمی دادگستری نیز چراغ چک آن روشن بود.
      ب: ایرادات ناشی از کیفیت پایین قطعات:
      ۱-تشکیل منافذ ریز در گردگیر پلوس :
      در کیلومتر ۳۰۰۰ مالک خودرو متوجه پاشش گیریس از منافذ ریز تشکیل شده بر روی گردگیر پلوس گردید درصورتی که نباید گردگیرپلوس حتی به فرض نامرغوب بودن جنس در چنین کیلومتری و مدت زمان کوتاهی که از مصرف آن می گذرد با چنین ایرادی مواجه شود.متاسفانه در کمتر از یک هفته بعد از اتفاق ذکر شده گردگیر پلوس سمت دیگر خودرو دچار عارضه مشابه گردید.(تصویر شماره ۳)
      ۲-نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو:
      نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو منجربه تولید صدا از زیر و بند و همچنین کمک فنر سمت راننده می شود.

      با توجه به باقی بودن ایرادات اساسی از جمله مشکل در دیفرانسیل خودرو که عدم رفع آن و یا حتی تعمیر آن می تواند مشکلات عدیده ای برای مالک همچون افت قیمت خودرو به جهت در معرض چشم بودن کاپوت خودرو و تعمیر گیربکس که برای هر بنگاه معاملاتی و کارشناس خودرویی عیب بزرگی محسوب می شود مانع از دادن اجازه به نمایندگی ها برای دستکاری این تجهیزات شده است همچنین کیفیت پایین قطعات و اینکه ایرادات مذکور پس از دو ماه در یک خودرو صفر کیلومتر ایجاد شده خودرو مذکور از کیفیت مطلوب – با لاخص با توجه به قیمت آن- برخوردار نمی باشد.
      و در نتیجه مالک در نظر دارد چنین خودروی معیوبی را که به صورت نقدی نیز خریداری نموده به کارخانه سازنده بازگرداند.