فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی

فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی

شرکت آرین موتور پویا ؛ نماینده محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران شرایط فروش جدیدی را منتشر کرده است که مهم ترین تغییر آن نسبت به نخستین شرایط اعلام شده در سال جاری اضافه شدن شرایط فروش اقساطی با پرداخت ۲ تا ۴ ساله اقساط است.

با این شرایط تنها با پیش پرداخت ۴۸ تا ۱۱۰ میلیون تومان مشتریان می توانند مابقی قیمت خودروها را طی مدت زمان ۲ تا ۴ سال پرداخت کنند.تحویل محصولات میتسوبیشی در شرایط فروش لیزینگی/اقساطی ۳۰ روز اعلام شده است.

شرایط فروش این شرکت به شرح جداول زیر است:

100px Mitsubishi logo.svg 1 - فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی
فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی

در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی گروه تجاری میتسوبیشی موتورز ( Mitsubishi Motors Corporation ) و پس از مذاکرات بعمل آمده در سال ۱۳۸۹ با  این شرکت به منظور واردات خودروهای سواری، شرکت آرین موتور پویا ( سهامی خاص )  با بهره گیری ازمنابع مالی لازم، نیروهای متخصص و استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی نسبت به اخذ نمایندگی رسمی شرکت میتسوبیشی موتورز در سال ۱۳۹۰ اقدام نمود و به تبع آن زیر ساختهای لازم در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش به منظور استفاده مشتری ایرانی از تکنولوژی، امنیت و رفاه خودروهای این برند تجاری معتبر ژاپنی با سابقه درخشان در ایران در مرحله اول ایجاد گردید و بومی سازی این تکنولوژی جز چشم انداز فعالیتهای شرکت در آینده قرارگرفت .

میتسوبیشی، (به ژاپنی: 三菱グループ) شرکت خوشه‌ای ژاپنی است، که مالکیت شمار زیادی از شرکت‌های فعال در صنایع مختلف را برعهده دارد.

شرکت میتسوبیشی در ابتدا در قالب یک شرکت حمل‌ونقل، توسط ایوازاکی یاتارو (۱۸۳۴-۱۸۸۵) در سال ۱۸۷۰ تاسیس شد. میتسوبیشی به معنای سه لوزی (الماس) است.

هم‌اکنون شرکت‌های تابعه میتسوبیشی، در عرصه‌های معدن، کشتی‌سازی، مخابرات، خدمات مالی، بیمه، الکترونیک، صنعت خودروسازی، املاک و مستغلات ، صنایع سنگین، صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی فعالیت می‌نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.