فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور

فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور

کرمان موتور به مناسبت اعیاد شعبانیه فروش اقساطی جکJ۵ را آغاز کرد.

images 62 - فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور
فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور

کرمان موتور به مناسبت اعیاد شعبانیه جکJ5  را در اقساط ۱۲،۲۴و۳۶ ماهه به فروش میرساند.

زمان تحویل این خودرو ها تیر ۱۳۹۴ می باشد و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد خواهد شد.

تاریخ پرداخت اولین قسط این خودرو ها یک ماه پس از تحویل خودرو می باشد.هزینه بیمه بدنه در طول مدت باز پرداخت از طرف شرکت پرداخت میشود.

jac j5 500x291 - فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور
فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور
jac j5 rear 500x311 - فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور
فروش اقساطی جکJ۵ کرمان موتور

موتور ۱.۵ لیتری VVT این خودرو موفق به دریافت جایزه بعنوان یکی از ۱۰ موتور برتر چینی در سال ۲۰۱۱ شده است. نسخه عادی این موتور تنها ۱۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند اما تکنولوژی زمانبندی سوپاپها در مدل VVT توان آن را تا ۱۱۱ اسب بخار بالا برده و گشتاور را نیز به ۱۴۶ نیوتن متر رسانده است. با این پیشرانه و گیربکس پنج سرعته دستی، J5 قادر خواهد بود تا نهایتا به سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برسد. البته این شرکت حرفی از شتاب این خودرو نزده و تنها به مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر با سرعت ثابت ۹۰ کیلومتر بر ساعت اشاره کرده است. اما در منابع غیر رسمی، شتاب این خودرو با این پیشرانه ۱۱.۸ ثانیه و حداکثر سرعت دست یافته، ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

طراحی J5 بصورت مشترک در استودیوهای این شرکت در ژاپن و ایتالیا و تحت نظارت پینین فارینا صورت گرفته و این شرکت ادعا می کند که زیباترین خودروی ۱۰ سال اخیر این طراح ایتالیایی همین خودرو است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.