پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

سه خودرو جدید، لیفان ۸۲۰ ، لیفان ۷۲۰ و لیفان x۵۰ بزودی توسط کرمان‌موتور پیش فروش می شوند.

images 62 - پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور
پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

لیفان ۸۲۰ در ایران پس از جک S5 می تواند دومین محصول تحول ساز کرمان خودرو در بازار باشد. چرا که این خودرو در مقام یک سدان سایز متوسط و پر امکانات با پیشرانه ۱۶۰ اسب بخاری در بازار زیر ۱۰۰ میلیون تومان رقیبی ندارد و در صورت عرضه با قیمت رقابتی (مانند سایر محصولات کرمان خودرو) می تواند به راحتی فروش بالایی را نصیب این شرکت کند.

ظرف دو ماه آینده دو محصول شرکت کرمان موتور لیفان ۷۲۰ ( در محدوده ۶۵ میلیون وتومان ) و لیفان ۸۲۰ ( در محدوده ۸۰ میلیون وتومان ) مجهز به گیربکس اتومات پیش فروش می‌شود و فروش این خودروها در نمایندگی‌های کرمان‌موتور صورت میگیرد .

images10 - پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور
پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

خودروی جدید دیگری که توسط کرمان‌موتور پیش‌فروش خواهد شد لیفان x50 است که در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک عرضه میگردد با موتور cc1500 و قیمت آن در حدود ۵۰ میلیون تومان می باشد .این محصول به احتمال زیاد تا چند روز آینده پیش فروش خواهد شد که به گفته خبرنگار ما تعداد زیادی از این خودرو در انبار کرمان موتور موجود است .

images 110 - پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور
پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

این ۳ خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز که در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد رونمایی شوند .

 

Lifan Logo - پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور
پیش فروش خودروهای جدید کرمان‌موتور

گروه لیفان (به انگلیسی: Lifan Group) یک شرکت خودروسازی چینی است که تولید نخستین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود. محصولات این گروه شامل سدانهای کوچک، ونهای کوچک و خودروهای هاج بک است.

این شرکت در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۸۸ شرکت‌های چینی قرار داشت و دارای ۱۳۶۵۳ پرسنل است.

گرچه در بیرون از مرزها بخاطر فروش رو به رشد سواری‌های کوچک معروف است اما تولیدات دیگری چون دوچرخه، کفش‌های ورزشی و مشروبات الکلی نیز دارد. گرچه فروش خودروهای این شرکت در سال ۲۰۰۹، ۴۳۰۰۰ دستگاه بود، اما لیفان در رتبه سوم صادر کنندگان خودرو چین قرار دارد.

در ایران مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰ و لیفان ایکس۶۰ آن توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.