عرضه آخرین دستاوردهای ایران خودرو در نمایشگاه شیراز

گروه صنعتی ایران خودرو آخرین دستاوردهای خود در زمینه محصول، کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش را در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات شیراز ارایه می کند.

13368 - عرضه آخرين دستاوردهاي ايران خودرو در نمايشگاه شيراز

سورن با موتور توربوشارژر، دنا، رانا، رنوکپچر، پارس ای ال ایکس و وانت آریسان، از جمله محصولات ایران خودرو است که در نمایشگاه شیراز عرضه می شود. دراین میان سورن با موتور توربوشارژ ای اف ۷ تازه ترین محصول به شمار می رود که تا پایان سال جاری به تولید انبوه می رسد. این محصول به تازگی تمامی تست های جاده ای را در جاده های مختلف کشور از سر گذرانده است.

مدل گلی ماکت دنا در اندازه دو پنجم با ابعاد یک ونیم متر در حدود ۶۰ سانتی متر نیز به منظور آشنایی دیدارکنندگان با فرایند طراحی خودرو به نمایش در می آید. نمایش اسلاید از روند طراحی تا تولید خودرو و فیلم از بخش های مختلف مرکز تحقیقات و توسعه محصولات جدید ایران خودرو، از دیگر موارد آماده شده برای نمایشگاه شیراز است. این فیلم برای نخستین بار است که در نمایشگاه نمایش داده می شود

مدل گلی که به این نمایشگاه می رود، در یک سمت دنای معمولی است و در سمت دیگر تغییراتی را در بر دارد که در توسعه محصول بر روی دنا به اجرا در می آید. در این نمایشگاه کارشناسان طراحی محصول به پرسش های دیدارکنندگان در مورد استایل خودرو پاسخ می دهند.

سورن و سمند عرضه شده در نمایشگاه شیراز از نظر بدنه و سیستم های مختلف تغییراتی را نسبت به مدل های قبلی دارد و فروش هم زمان در ۵۰ نمایندگی که برای اولین بار انجام می شود، از دیگر اقدامات ایران خودرودر نمایشگاه شیراز است. علاوه بر واحدهای مختلف شرکت ایران خودرو از قبیل مرکز توسعه محصولات جدید و فروش و بازاریابی، شرکت های وابسته به گروه صنعتی از قبیل ایساکو، ایران خودرو دیزل و ساپکو نیز حضور دارند.

شرکت ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات شیراز، بهره گیری از واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و نرم افزارهای تعاملی را نیز برای نخستین بار معرفی کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

در این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۲ خرداد در محل دایمی نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار می شود، این ابزارها در اختیار دیدارکنندگان قرار می گیرد تا ضمن آشنایی بیشتر با محصولات ایران خودرو، سرگرمی هایی را نیز تجربه کنند. واقعیت افزوده که در موبایل اپلیکیشن ایران خودرو اجرا می شود، سه بعدی شدن خودرو را ممکن می سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.