نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است

نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است

نیاز به سرعت (به انگلیسی: Need For Speed) نام یک مجموعه بازی رایانه ای است. این بازی محصول شرکت بلک باکس از زیر شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) است.

اولین شماره آن با نام The Need For Speed منتشر شد.

1car.ir need for speed4 - نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است
نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است

کمپانی Electronic Arts تریلر رسمی نسخه آتی خود را منتشر کرد، نسخه‌ای که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و قرار است در ۳ نوامبر برای کنسول PC، پلی استیشن ۴ و Xbox One عرضه شود.از ویژگی‌های خاص این نسخه می‌توان به آپشن‌های گوناگون برای شخصی‌سازی خودرو، دریفت‌های گوناگون در زیر باران و تعقیب‌های بی‌پایان پلیس اشاره کرد.

4658 - نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است
نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است

این نسخه دارای ۵ داستان گوناگون به نام‌هایSpeed، Style، Build، Crew و Outlaw می‌باشد.

2252 - نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است
نسخه جدید بازی Need For Speed در راه است

 

 

 

شاید بتوان اولین ایدهٔ مکتوب در مورد وسیلهٔ نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهٔ متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند. اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در سال ۱۶۷۸ توسط پدر فردیناند فربیست مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طراحی و ساخته شد که توسط بخار کار می‌کرد.

این خودرو اولیه ۶۵ سانتی‌متر طول داشت و به عنوان وسیله سرگرمی برای امپراتور چین ساخته شده بود. اولین اتومبیل واقعی با نیروی بخار که برای جابجائی انسان و بار بکار گرفته شد در سال ۱۷۶۷ توسط نیکلاس جوزف کان فرانسوی طراحی و ساخته شد. خودرو کان می‌توانست ۴ تن بار به همراه ۲ خدمه را با سرعت ۷/۸ کیلومتر بر ساعت به حرکت در آورد. اولین تصادف خودروئی جهان نیز با این خودرو در سال ۱۷۷۱ اتفاق افتاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.