معرفی خودروی مک لارن، مدل 650S GT3

کمپانی مک لارن، از مدل ۶۵۰S GT3

این مدل که بر اساس نسخه کوپه ۶۵۰S و تنها مخصوص پیست ساخته شده، از کیت بدنه فیبرکربنی با طراحی تهاجمی، شامل ورودی های هوای بزرگ به جهت خنک کاری هرچه بهینه بخش های فنی، بال بزرگ عقب، اسپویلرهای جلو و زیر رکاب های جانبی، سود می برد. همچنین، سیستم تعلیق آن مورد بهینه سازی قرار گرفته و عرض چرخ ها افزایش یافته اند. در آخر نیز قفس محافظت هنگام واژگونی یا رول کیج مورد تأیید «فیا» برای آن در نظر گرفته شده که البته به نسبت نمونه های قبلی سبک تر بوده و کمتر فضای سر و پای راننده را اشغال می کند. داخل کابین، غربیلک فرمان و صفحه کیلومترشمار دیجیتال اختصاصی، از جمله مواردی هستند که جلب توجه می کنند.

Mclaren 650S 42 - معرفی خودروی مک لارن، مدل 650S GT3

مهندسین مک لارن سیستم تعلیق را به‌روزرسانی و لبه‌های سپرها را هم گسترده‌تر کرده‌اند. آن‌ها همچنین رول کیج های تأیید شده FIA را که سبک تر و راحتر از دیگر رول کیج ها است، داخل کابین نصب کرده‌اند. تجهیزات دیگر کابین، شامل یک فرمان سفارشی می‌شود که پشت آن یک مانیتور برای نمایش اطلاعات کار گذاشته شده است.

7 1393 4 7 - معرفی خودروی مک لارن، مدل 650S GT3

صاحبان۱۲C GT3  می‌توانند خودروی خود را به مشخصات ۶۵۰S GT3 ارتقا دهند که از همان موتور ۳.۸ لیتری V8 تویین توربو استفاده می‌کند. تا فصل ۲۰۱۵، مک لارن می‌خواهد ۱۵ عدد ۶۵۰S GT3 و ۱۵ بسته ارتقایی تولید کند و تحویل مشتریانش دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.