لامبورگینی وننو رودستر

لامبورگینی وننو رودستر

در ماه اوت، مدیر عامل شرکت لامبورگینی، استفان وینکلمن گفت که برای طراحی وننو رودستر برنامه ریزی کرده اند و می خواهند تعداد محدودی از آن بسازند. سرانجام سه عکس از خودرو مذکور که منبع آن ها AutoEmotionenTV است منتشر شده است. طبق این تصاویر، ظاهر مدل رودستر هیچ تفاوتی با مدل کوپه ندارد، شاید تنها فرق آن عدم وجود سقف در مدل رودستر باشد!

2116907506694710581 1024x682 - لامبورگینی وننو رودستر

قیمت مدل کوپه خودروی وننو ۳.۶ میلیون یورو ( ۴.۷ میلیون دلار) اعلام شده است، با این وجود می توان حدس زد که قیمت رودستر وننو چیزی بیشتر از ۳.۶ میلیون یورو تعیین شود.

1376261533 - لامبورگینی وننو رودستر

زیر کاپوت این خودرو یک هیولای ۶.۵ لیتری V12 خوابیده است که با بیدار کردن آن، ۷۵۰ اسب بخار از غرش آن بدست می آید که با استفاده از یک جعبه دنده ۷ سرعته ISR شتاب صفر تا صد آن ۲.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. موتور استفاده شده در مدل رودستر این خودرو همان موتور استفاده شده در مدل کوپه است.

veneno.ir veneno roadster abu dhabi 1 1024x682 - لامبورگینی وننو رودستر

8 نظرات
  1. مرتضی می گوید

    چند سال باید تو منطقه ازاد بمونه

  2. مرتضی می گوید

    اقا دکتر اگه اینو وارد کنیم اخرش چند در میاد با گمرک و حملو پلاک ملی و همش چند میشه

  3. دکتر محمد.دزفول. می گوید

    درجواب اقا علی باید بگم که بله میتونی بیاریش و ملیش کنی ولی قیمتش خیلی خیلی بالاست.ولی میتونی اروند سفارش بدی اگر توی خوزستان ساکن هستی.و بعداز چندسال میتونی ملیش کنی.

  4. دکتر محمد.دزفول. می گوید

    بله کل خوزستان منطقه ازاد شده.لامبورگینی و فراری میشه خرید ولی کم گیر میاد مگرمستقیم سفارش بدی که برات بیارن و بخاطر قیمت بالایی که دارن استقبال ازشون نمیشه.

  5. ممتازان می گوید

    ماشین پلاک اروند مخصوص غیور مردان خوزستانی است

  6. علی می گوید

    با سلام
    آقای احمدی میشه واسه ی پلاک ملی کردن لامبورگینی و فراری اول پلاک اروندش کرد بعد ملی؟ یا اصلا هیچ راهی برای پلاک ملی شدشون نداره؟ یا بدون اینکه اول اروند کنیم ملی میکنن؟ چون تا جایی که میدونم ملی نمیکنن

  7. مهران می گوید

    میگم چرا لامبورگینی و فراری پلاک اروند نیست اگه هست قیمت بدید
    بعد راسته که کل خوزستان ازاد شد و روزای عادی هم کل خوزستان اجازه تردد دارن؟ اخه من یکی دو روزه همش پلاک اروند میبینم من تو شوشترم

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام مهران جان
      لامبورگینی و فراری به خاطر قیمت بالایی که دارن هنوز کسی وارد نکرده ولی مشکلی برای ورود این خودروها وجود نداره
      بله دوست عزیز کل خوزستان ازاد شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.