رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans

رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans

مک‌لارن اتوموتیو، که به طور عام با نام مک‌لارن شناخته می‌شود، تولید کننده خودروهای اسپرت بریتانیایی است. مک‌لارن با هدف ساخت خودروهای شهری با تکنولوژی ماشین‌های مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۸۹ با نام مک‌لارن کارز تاسیس شد. این شرکت همکاری نزدیکی با تیم فرمول یک مک‌لارن ریسینگ دارد و بخشی از گروه مک‌لارن است.

46513 - رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans
رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans

در سال ۱۹۹۹ مک‌لارن با همکاری مرسدس بنز مدل اس‌ال‌آر را طراحی کرد. آن زمان دایملر-کرایسلر بیشتر سهام مک‌لارن را در اختیار داشت و موتور تیم مسابقات فرمول یک مک‌لارن را هم از طریق مرسدس بنز، شرکت اقماری خود، تامین می‌کرد.

اس‌ال‌آر موتور هشت سیلندر ۵.۵ لیتری داشت که ۶۲۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد. شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۸ ثانیه بود. در سال ۲۰۰۶ مدل قوی‌تری از اس‌ال‌آر به ناماس‌ال‌آر ۷۲۲ ادیشن عرضه شد که قدرت موتورش ۶۵۰ اسب بخار بود و حداکثر سرعتش ۳۴۰ کیلومتر در ساعت بود. در سال ۲۰۰۷ مک‌لارن اس‌ال‌آر کانورتبل ساخته شد.

131car.ir McLaren3 - رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans
رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans
71car.ir McLaren6 - رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans
رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans

هنوز چندان از رونمایی مکلارن ۶۵۰S Le Mans در ابتدای سال ۲۰۱۵ نمی‌گذرد که نسخه تیونینگ شده آن به قیمت ۲۹۵,۹۵۰ پوند روانه بازار شده است. این نسخه تیونینگ شده که ۵۰,۰۰۰ پوند بیشتر از مدل اصلی آن است، هم در تزیینات داخلی و خارجی دستخوش تغییراتی شده و هم از عملکرد بهتری بهره می‌برد.

71car.ir McLaren7 - رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans
رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans

دریچه هوای Snorkel که بر روی سقف قرار دارد، جریان هوا را به پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتر مجهز به توربوشارژر می‌رساند و صدای گوش نوازی را در داخل کابین ایجاد می‌کند. بادشکن‌های جلو به خوبی به حفظ تعادل آن کمک می‌کند و رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب به زیبایی آن می‌افزایند.

21car.ir McLaren9 - رونمایی از تیونینگ مکلارن 650S Le Mans
رونمایی از تیونینگ مکلارن ۶۵۰S Le Mans

از دیگر تغییراتی که در این مدل داده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: رنگ خاکستری متالیک به همراه هایلایت نارنجی، رکاب‌های جانبی MSO، دیفیوزر عقب، بادشکن فیبر کربنی در جلو، سپر عقب، روکش چرمی سیاه و نارنجی و لوگوی Le Mans بر روی صندلی‌ها.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.