معرفی خودرو : پونتو آونتورا ، خودرو تفریحی از فیات Fiat

خودرو تفریحی فیات پونتو آونتورا، مینی کراسی

تنها سدان های کوچک نیستند که محبوبیت آن‌ها در هندوستان روز به روز بیشتر می‌شود، بلکه در این کشور علاقه و تمایل مردم به خرید خودروهای کراس اور و SUV نیز در حال افزایش است. فورد اکو اسپرت و رنو داستر ممکن است در حال حاضر یکه تاز این بخش از بازار باشند، ولی رقبای جدید به زودی وارد میدان خواهند شد، در نمایشگاه خودروی دهلی نو ۲۰۱۴ که در حال حاضر در هندوستان در حال برگزاری است، شورولت خودروی مفهومی Adra خود را در معرض نمایش گذاشت، و خودروی فیات پونتو آونتورا برای نخستین بار به دنیای خودرو معرفی شد.

Fiat Punto Avventura 11 - معرفی خودرو : پونتو آونتورا ، خودرو تفریحی از فیات Fiat

خودرو پونتو آونتورا نماینده‌ی فیات در بخش خودروهای کراس اور کوچک بوده و عضوی جدید از خانواده‌ی پونتو محسوب می‌شود. این خودرو یک رقیب جدی برای فولکس واگن کراس پولو محسوب می‌شود، خودروی آونتورایی که در این نمایشگاه حضور داشت حتی از نظر ظاهری و لباس بسیار شبیه به آن بوده و یادآور اولین مدل کراس پولو می‌باشد.

Fiat Punto Avventura 3 - معرفی خودرو : پونتو آونتورا ، خودرو تفریحی از فیات Fiat

مقدار زیادی پوشش پلاستیکی در بخش‌های مختلف این خودرو یافت می‌شود، و چرخ یدکی آن روی درب پشتی خودرو نصب شده است که خودرو را بسیار حجیم‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. با در نظر گرفتن این نکته که خریداران هدف این خودرو افرادی فعال و علاقه‌مند به گشت و گذار در طبیعت می‌باشند، دوچرخه یکی از ارکان اصلی در معرفی و نمایش این خودرو می‌باشد.

Fiat Punto Avventura 4 - معرفی خودرو : پونتو آونتورا ، خودرو تفریحی از فیات Fiat

با توجه به برخی از گزارش‌ها، آونتورا به یک موتور دیزلی MultiJet 1.3 لیتری با ۸۹ اسب بخار نیرو مجهز خواهد شد، و با داشتن طولی کمتر از ۴ متر، قادر خواهد بود تا از مزایایی که به خودروهای زیر ۴ متر تعلق می‌گیرد بهره ببرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.