خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

در این مطلب سعی شده تا چند گزینه از پر انتخاب ترین خودرو هایی که البته افراد پولدار و ثروتمند بیشتر به سمت آنها می روند را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم پس با ما باشید.در اغلب موارد  مردها، رانندگی با خودروهای سریع، زیبا و جذاب را دوست دارند. خودروهایی که باعث جلب توجه و فخرفروشی به دیگران باشد را می‌پسندند. اما حقیقت اینجاست که خودروهای شگفت‌انگیز و زیبای زیادی در بازار وجود دارد و هرکسی استطاعت پرداخت قیمت‌های گزاف آنها را ندارد. بیشتر این افراد در جوانی جزو ثروتمندانی که توانایی خرید این خودروها را داشته باشند، نیستند و در صورت تلاش فراوان و رسیدن به موفقیت باید بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای داشتن این خودروها خرج کنند. شاید بتوان گفت که عامل اصلی خرید این خودروها توسط بزرگسالان نیاز خانواده‌های آنها دانست. این خودروهای لوکس هم تجربه رانندگی با سرعت بالا را به شما می‌دهد و هم خودروهایی مجلل و مستحکم برای راحتی و امنیت خانواده‌ها در هنگام رانندگی هستند.

[review]

کرایسلر اس آر تی  ۸

سری ۳۰۰ کرایسلر یکی از محبوبترین خودروهای این برند است. محبوبیت سری ۳۰۰ به خاطر قیمت نه‌چندان گران این سدان زیباست که بدون ورشکست شدن می‌توان استایل رانندگی مجلل را داشت. مدل‌های زیر ۵۰ هزار دلار کرایسلر به شما شخصیت فردی ثروتمند می‌دهد، در حالی که شما آنقدرها هم ثروتمند نیستید. کرایسلر ۳۰۰SRT8 در حالی که خودرویی مجلل است ولی قیمتی بسیار پایین‌تر از یک خودرو لوکس داشته و نیاز خانواده شما را هم برآورده می‌کند.

Chrysler300SRT8 6.4 - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

فراموش کردیم که مشخصات این خودرو سریع را به شما بگوییم. کرایسلر ۳۰۰ SRT8 مجهز به موتور ۸ سیلندر با قدرت ۴۷۰ اسب بخار بوده و این قدرت برای به‌دست آورده سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۵ ثانیه کافی است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۸۱ کیلومتر بر ساعت است.

جاگوار ایکس اف آر – اس

خودرو جاگوار Jaguar XFR S - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

جگوارهای کلاسیک، اغلب یکی از انتخاب‌های ثروتمندان است و پیش از خرید این کمپانی توسط فورد که منجر به تغییر طراحی آن شد، همیشه نمادی از کلاس در میان مردم بوده است. خودروهای پیش از خرید فورد و همچنین مدل «تاتا» کنونی بسیار لوکس، راحت و قدرتمند است. جاگوارXFR-S یکی از بهترین‌های سدان‌های ۴ «در» در کلاس خود است. موتور سوپرشارژ ۸ سیلندر با ۵۵۰ اسب بخار قدرت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این جگوار در کمتر از ۴ ثانیه به‌دست می‌آید و حداکثر سرعت آن ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت است. قیمت XFR-S از ۸۵ هزار دلار تا ۹۹ هزار دلار بسته به امکانات نصب شده بروی خودرو متفاوت است.

بی ام و ام ۵

2012 BMW M5   2012 DC - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

مطمئن باشید که برای رساندن فرزندان خود به مدرسه با BMW M5 جلب توجه خواهید کرد. یک سدان لوکس با تمام امکانات خودرو اسپرت که در نهایت زیبایی و تراوت و نرمی، امنیت شما و فرزندان‌تان را تامین می‌کند. با خرید یک M5 شما سوار بر خودرویی مجهز به موتور۸ سیلندر با ۵۷۵ اسب‌بخار خواهید شد. این بی‌ام‌و سوپرلوکس در کمتر از ۴ ثانیه یه سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اما برای داشتن این خودرو، شما باید پدر ثروتمندی باشید چون باید ۹۴ هزار دلار برای داشتنش پرداخت کنید.

آئودی آر اف ۷

 2015 audi rs7 dynamic edition photo 590147 s 986x603 - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

از زمان معرفی RS7 در سال ۲۰۱۴ تقریبا تمام بخش‌های داخلی و خارجی آن دستخوش تغییر شده است. مدل ۲۰۱۵ هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای داشتن این خودرو لوکس و جذاب باید سرمایه‌گذازی ۱۱۰ هزار دلاری کنید. موتور این خودرو ۵۶۰ اسب‌بخار داشته و موتور ۸ سیلندر RS7 ، این خودرو را در ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این آئودی ۲۷۹ کیلومتر بر ساعت است.

کادیلاک سی تی اس وی

 2009 Cadillac CTS V DC - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

کادیلاک CTS-V را «کوروت ۴ در» هم می‌گویند. واقعا این لقب درستی، چون کادیلاک ۲۰۱۶ مانند «کوروت Z06» مدل ۲۰۱۵ از موتور ۶۴۰ اسب بخاری ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد کادیلاک در ۳.۷ ثانیه به‌دست آمده و ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت این خودر است.  این سرعت هم حس ثروتمند بودن به شما می‌دهد و هم فرزندان‌تان هنگام پیاده شدن جلوی مدرسه احساس بزرگی می‌کنند. با قیمت کمی بیشتر از ۷۰ هزار دلار برای نسخه‌های کوپه وسدان، کادیلاک CTS-V انتخاب خوبی برای پز دادن همسر و فرزندان شما است.

تسلا مدل اس

Tesla Model S - خودرو های مورد انتخاب‌ ثروتمندان دنیا

با تسلا مدل S شما نه‌تنها تجربه رانندگی با یک سدان ۴در با کلاس را دارید بلکه تسلا همه آن چیزی که خانواده شما از یک اتومبیل خوب می‌خواهند  را در اختیار آنها می‌گذارید. موتور الکتریکی مدل S توانی معادل ۳۰۲ اسب بخار دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن در ۵.۵ ثانیه به‌دست می‌آید و حداکثر سرعت تسلا S 193 کیلومتر بر ساعت است. رانندگی با خودرویی که کاملا با محیط زیست سازگار بوده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست می‌کند برای علاقه‌مندان به طبیعت و همچنین خودروهای لوکس بین ۷۰ تا ۹۵ هزار دلار خرج برمی‌دارد. البته نسخه ۶۹۱ اسب بخاری این خودرو که در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است ۱۲۰ هزار دلار قیمت دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.