معرفی نسخه مخصوص لکسوس IS 300h

لکسوس با افزودن نسخه محدودExecutive Edition برای مدلهای ۳۰۰هیبریدی، خط تولید IS خود را گسترش داده است.این نسخه مخصوص جدید اکنون به فروش می رسد و ۵۱۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. این خودرو بر اساس نسخه لوکسوری کنونی این مدل ساخته شده و دارای بسته ارتقایی اضافه ای به قیمت ۴۰۹۶ دلار است.

2014 lexus is 300h 100420971 l1 - معرفی نسخه مخصوص لکسوس IS 300h

 

نسخه Executive Edition لکسوس IS 300h به صورت استاندارد دارای روکش چرمی و سیستم هدایت لکسوس است که هر یک به ترتیب ۲۳۹۴ و ۱۷۰۱ دلار در نسخه لوکسوری قیمت دارند.

lexus is 300h 2 1035 - معرفی نسخه مخصوص لکسوس IS 300h

 

بسته ارتقایی اضافه این خودرو شامل سنسورهای پارک جلو و عقب، رینگ های ۴۵ سانتی متری، چراغ های جلوی حساس به مه دارای نور قوی زنون و کروز کنترل است. این خودرو با کنترل دمای دو محیطه، آینه دید پشت تنظیم خودکار و برف پاک کن های حساس به باران راحتی بیش تری برای سرنشینان فراهم می آورد.

allnewlexusis300hgal - معرفی نسخه مخصوص لکسوس IS 300h

 

مانند دیگر مدل های این طیف، موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی در این خودرو تعبیه شده و قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۲۱ نیوتون متر تولید می کنند. سیستم هیبرید درایو لکسوس IS 300h در نسخه Executive Edition بیشینه سرعت ۱۰۳ کیلومتر بر ساعت و میزان آلایندگی ۱۰۳ گرم CO2 در هر کیلومتر دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.