فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا

فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا

آشنایی با خودروی جدید آریو محصول سایپا

شاسی خودروی جدید آریو از تویوتا به اشتراک گرفته شده و موتور خودرو نیز همان موتور میتسوبیشی لنسر است( تولیدی در چین) می توان گفت حداقل از لحاظ تکنولوژی استفاده شده خودروی بدی به نظر نمی رسد و در صورتیکه امتیاز خودرو کاملا در دست سایپا باشد،‌تیم تحقیق و توسعه سایپا می تواند برای افزودن محصولات جدید با برند سایپا از این محصول استفاده کند.

 

10479 360 - فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا
فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا

 

طراحی بیرونی خودرو  تقریبا همان نسل دوم  تویوتا آلیون است که از سال ۲۰۰۷ بر روی خط تولید تویوتا قرار گرفته است.  اگر چه بررسی طراحی یک امر سلیقه ای است اما در کل می توان نمره قبولی را به ظاهر این خودرو داد،‌مخصوصا بخش جلویی خودرو از طراحی جذاب و گیرایی برخوردار است اما بخش عقب طراحی ساده تری را دارد. اما در هر صورت بخش های مختلف خودرو با هم هماهنگی خوبی را دارند.

فضای داخلی خودرو در قسمتهایی پلاستیکی و بسیار خشک و در برخی نواحی نرم و با کیفیت است. کیلومتر شمار با یک شیب ملایم به سمت عقب و پایین قرار گرفته، کنترل کردن سرعت را در حین رانندگی گاها راحت نیست. نحوه قرار گرفتن پشت فرمان متناسب و ارگونومیک است.

 

سایپا آریو - فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا
فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا

طراحی داشبورد در نهایت سادگی است ویک صفحه نمایش بزرگ در وسط و سیستم تهویه مطبوع خودکار در زیر آن خودنمایی می کنند. صندلی ها تقریبا خشک و آنچنان راحت نیستند. فضای سرنشینان داخلی خودرو به خوبی طراحی شده و با توجه به سایز خودرو مناسب یک خانواده ۴ نفره برای سفر است. از این جهت بالاتر از برخی رقبای هم رده چینی خود قرار می گیرد.

 

به گزارش اروند پلاک، به اطلاع متقاضیان محترم می رساند شرایط فروش خودروی جدید آریو به مناسبت عید سعید فطر از روز دوشنبه مورخ ۲۲ تیرماه ۹۴ ساعت ۱۰ صبح به شرح ذیل جاری خواهد شد .

 

برخی از امکانات این خودرو

۱ – گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده به صورت همزمان ( تیپ ترونیک )

۲- موتور پرقدرت

۳ – مجهزبه سیستم پیشرفته ترمزABS + EBD

۴- مجهز به ISOFIX

۵ – سنسور پارک دنده عقب

 

شرایط فروش ویژه عید سعید فطر

eqgvqdurzvjb7md7pp11 300x157 - فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا
فروش‌ ویژه خودروی جدید آریو محصول سایپا

 

مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا سراسر کشور مراجعه نمایند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.