موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست

موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست

 

کمپانی های خودروسازی به ساخت خودروهایی روی آورده‌اند که دوستدار محیط زیست باشند اما در این میان، موتورسیکلت هایی نیز تولید شده اند که برقی بوده و می توانند پاسخگویی نیاز مخاطبان باشند.
کمپانی های مختلفی که در زمینه تولید و عرضه موتورسیکلت و خودرو فعالیت دارند، در تلاشند تا با عرضه محصولات متفاوت بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. از ویژگی هایی که معمولاً در تولید و ساخت موتورسیکلت ها مورد توجه قرار می گیرد، می توان مواردی مانند سرعت و همینطور شکل متفاوت آنها را نام برد.

 

ze00 onsale 25 765x5103 300x200 - موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست
موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست

 

پس از گذشت سه سال از درز تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه، موتورسیکلت برقی zec00 در نهایت آماده ورود به خیابان‌ها شد. این موتورسیکلت به وسیله دست مونتاژ می‌شود و تولید آن تنها به تعداد ۴۹ عدد محدود می‌شود.

در مقایسه با نمونه‌های اولیه که اولین بار در سال ۲۰۱۲ دیده به بیرون درز کردند، در zec00 تولید شده به اجبار چراغ‌های جلو و عقب و همچنین یک قاب برای پلاک عقب افزوده شده است. قدرت آن هنوز هم از یک باتری یون لیتیوم ۱۱.۴ کیلووات ساعت تأمین می‌شود، و موتور الکتریکی آن توان ۶۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را در اختیار راکب می‌گزارد.

 

ze00 onsale 5 765x5102 300x200 - موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست
موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست

 

حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند با یک‌بار شارژ ۸ ساعته خود مسافت ۱۶۰ کیلومتر را بپیماید. بازوهای صیقلی از جنس آلیاژ آلومینیوم در دوطرف فرمان، ارتفاع پایین، دماغه بلند و توانایی سفارشی کردن پوشش (رنگ) ظاهر آن را از سایر موتورسیکلت‌ها متمایز کرده است.

 

ze00 onsale 34 765x5112 300x200 - موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست
موتورسیکلت برقی Zec00 ؛ دوستدار محیط زیست

 

این موتورسیکلت به‌زودی در توکیو عرضه می‌شود و تا پایان این ماه با قیمت ۷۲,۵۳۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.