عرضه وانت تندر ۹۰ توسط گروه صنعتی ایران خودرو

عرضه وانت تندر ۹۰ توسط گروه صنعتی ایران خودرو

وانت تندر ۹۰ آخرین عضو از خانواده لوگان محسوب می شود که شش سال در خط تولید قرار گرفت، اما این نوع بدنه از حدود دو سال پیش تا کنون هنوز در نسل دوم این خودرو مشاهده نشده است.

جدا از این مسائل، آنچه این پیکاپ را از سایر مدل های مشابه و رقیب آن به ویژه در بازار داخلی متفاوت می سازد در واقع وجهه بسیار خوبی است که مدل سدان تندر سال هاست که در این بازار موفق به کسب و حفظ آن شده است، چرا که وانت تندر ۹۰ پیکاپ عملا تمام خصوصیات مثبت و برجسته مدل های استاندارد این خودرو را نیز با خود به همراه دارد.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه وانت تندر ۹۰ در آینده نزدیک خبر داد. مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: تولید خودروی وانت تندر ۹۰ آغاز شده است.

3424270 911 - عرضه وانت تندر ۹۰ توسط گروه صنعتی ایران خودرو
عرضه وانت تندر ۹۰ توسط گروه صنعتی ایران خودرو

 

وی با بیان اینکه گیربکس وانت تندر ۹۰ با توجه به نوع کاربری آن و متناسب با جاده‌های کشور تقویت شده است، خاطرنشان کرد: این خودرو با همکاری مشترک ایران خودرو و شرکت رنو تولید شده است.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: گنجایش بار وانت تندر ۹۰ معادل ۸۰۰ کیلوگرم بار بوده و موتور آن ۱۶ سوپاپ و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

وی افزود: مصرف سوخت وانت تندر ۹۰ در سیکل ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر بوده و حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. خان‌کرمی با بیان اینکه پیش‌فروش خودروی وانت تندر ۹۰ آغاز شده است، تصریح کرد: عرضه اولین محصولات این خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.