تماشا کنید : هیوندا النترا مدل 2016

در فیلم زیر که به زبان انگلیسی برای شما قرار داده شده است شما می توانید به خوبی با تغیرات جدید در خودروی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۶ آشناه شده و همچنین نسل بعدی هیوندای النترا کامپکت سدان قرار است تا اواخر امسال ارائه شده و در سال ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار گیرد. بر این اساس، هیوندای در مدل ۲۰۱۶ از النترا برخی تغییرات انجام داده تا با نسل کنونی یک وداع مناسب داشته باشد.بزرگترین تغییر، اضافه‌شدن تریم النترا «ولیو ادیشن» است که در بین تریم پایه SE و تریم سطح بالاتر لیمیتد قرار می‌گیرد. با هزینه‌ای برابر ۵۵۰ دلار بیشتر از مدل پایه SE با گیربکس اتوماتیک و پکیج «تجهیزات محبوب»، النترا ولیو ادیشن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۲۵ دلار در اختیار شما خواهد بود که در آن تجهیزاتی مانند چرخ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی، یک سقف آفتاب‌گیر، دکمه فشاری استارت و ورودی بدون کلید، گرم‌کن صندلی‌های جلو و یک پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و همین‌طور دکمه‌های شیفت اضافه می‌شود. مدل «ولیو ادیشن» تنها با موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار می‌گیرد و این در حالی است که در مدل SE می‌توان با شروع قیمتی برابر ۱۸۰۷۵ دلار از یک گیربکس دستی ۶ دنده استفاده کرد.

فیلم بررسی خودروی هیوندا النترا مدل ۲۰۱۶

تصاویر خودروی خودروی هیوندا النترا مدل ۲۰۱۶

مشاهده بررسی و مشخصات کلی خودروی هیوندا النترا مدل ۲۰۱۶

هیوندای النترا مدل 2016 7 - تماشا کنید :  هیوندا النترا مدل 2016

 

5 نظرات
  1. کاربر می گوید

    باتشکر

    شما ترخیص کاری جهت ترخیص تا قبل از عید میشناسید؟(گمرک خرمشهر)

    در صورتی که کار های اداری انجام شود ماشین باید تا زمان رسیدن پلاک در گمرک باشد؟ یا امکان منتقل کردن ماشین به پارکینگ شخصی وجود دارد؟

    و این خبر درست است که باید کار ثبت ماشین تا قبل از ۱۷ اسفند در سایت انجام شود؟

  2. کاربر می گوید

    سلام

    بنده یک النترا ۲۰۱۶ دارم که طی چند روز آینده به گمرک میرسه می خواستم بدونم آیا امکان ترخیص تا قبل از عید وجود دارد؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      بله اگر ترخیص کارتون وارد باشه می شود.معمولا ۱۴ روز زمان می برد

  3. صادق می گوید

    سلام
    سیستم تنظیم ارتفاع هم داره ؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام خدمت شما صادق جان این امکان در هیوندا آزارا ۲۰۱۶ و هیوندا جنسیس به صورت کمک فنرهای گازی با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی موجود است.ولی در النترا خیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.