بیوک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساخت چین در راه بازار آمریکا

بیوک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساخت چین در راه بازار آمریکا

 

 

 

جنرال‌موتورز از سال ۲۰۱۶ به بعد بیوک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساخت چین را به آمریکا وارد خواهد کرد…

 

2016 GMC Sierra 2 765x402 702x432 300x185 - بیوک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساخت چین در راه بازار آمریکا
بیوک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساخت چین در راه بازار آمریکا

 

جنرال موتورز یا GM سال ۱۹۰۸ توسط بزرگترین مخترع صنعتی قرن ایالات متحده یعنی ویلیام دورانت و به عنوان شرکت مادر (هولدینگ) برای کمپانی بیوک تاسیس شد. GM سال ۱۹۰۹ کمپانی کادیلاک، سال ۱۹۱۸ کمپانی شورولت، سال ۱۹۲۵ کمپانی بریتانیایی واکسهال، سال ۱۹۲۹ کمپانی آلمانی اوپل و سال ۱۹۳۱ نیز کمپانی استرالیایی هولدن را به تملک خود درآورد.

همچنین با خریداری کمپانی Rapid Motor در سال ۱۹۰۹ محصولات آن را تحت برند جدید GMC وارد بازار کرد که تا به امروز نیز با همین نام درحال فعالیت است. محصولات GM هم اکنون به بیش از ۱۵۷ کشور جهان راه یافته اند. جنرال موتورز بزرگترین فروشنده خودروی جهان در سال ۲۰۱۱ بود.

 

 

یک منبع آشنا به طرح‌های جنرال‌موتورز اظهار‌ کرد که از کل مدل‌های بیوک، دو مدل از چین و اروپا به آمریکا وارد خواهد ‌‌‌‌‌‌شد.

 

آژانس خبری آمریکایی-کانادایی آی اچ اس نیز به یک سایت خبری که با جنرال موتورز همکاری می‌کند، گفت: انتظار می‌رود که فقط دو مدل بعدی بیوک شاسی‌بلند جایگزین سدان لاکراس متوسط وکراس‌اور ‌اینکلاو بزرگ در آمریکای شمالی ساخته شود.

مرکز تحقیقاتی آی‌‌اچ‌اس که آمار و تحلیل مربوط به کسب‌‌و‌کار‌های جهان را ارائه‌ می‌کند، گفت: جنرال‌موتورز یک خودرو‌ی شاسی‌بلند کوچک، بیوک اینویژن را تا سال آینده از چین به آمریکا تحویل خواهد داد. این خودرو برای بازار چین در شانگهای ساخته می‌‌شود.

 

بر‌اساس نظر تحلیلگران صنعت خودرو، میزان تولید و ‌فروش این خودرو در چین بیشتر از آمریکا است. برند بیوک در چین بسیار پرطرفدار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.