نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا

نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا

 

کولئوس، اولین کراس اور”Cross over” واقعی رنو است، با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های راحتی، ایمنی و ظاهری بسیار زیبا. توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک۴WD راکنار هم گرد آورده است . این بدان معنی است که شما می توانید همزمان رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

کولئوس با در اختیار گذاشتن امکانات ۴×, ۴ نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند . این بدان معنی است که کولئوس قادر است از انواع مسیرها – چه در شهر و چه در خارج از آن- با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.
کولئوس دهمین مدل رنو است که موفق به دریافت ۵ ستاره از موسسه Euro N’CAP شده است.

 

 

1 17 - نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا
نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا
2 15 - نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا
نسل جدید رنو کولئوس ؛ ایمنی و ظاهری بسیار زیبا

 

رنو مدتی است که با خودروی کولئوس در بازار خودروهای کراس اوور حضور دارد. با این وجود این خودرو به زودی جای خود را به نسل بعدی خواهد داد. هرچند پیش از این گفته می شد که این خودرو با مدل کجار جایگزین می شود.

رنو کجار به عنوان برادر جوان تر و لوکس تر این خودرو، به طور قابل توجهی مجلل تر است. اما تصاویر جاسوسی پیش از این نشان می دادند که رنو روی نسل بعدی کولئوس نیز کار می کند. خودرویی که از اِلمان های طراحی مدل جدید سدان تالیسمن نیز در آن دیده می شود.

نسل بعدی کولئوس از یک پلتفرم مشترک با نیسان X تریل برخوردار است اما از نظر ظاهری کاملا با آن متفاوت خواهد بود. کولئوس جدید با طولی بیش از ۵ متر، از کجار نیز بزرگتر خواهد بود که ۴.۴۵ متر طول دارد. بنابراین رنو در فکر قرار دادن ۷ صندلی در آن است به شرطی که به بازارهای مینی ون اسپیس رنو صدمه ای وارد نشود.

هنوز مشخص نیست که این خودرو در اروپا عرضه می شود یا خیر. زیرا فعلا تصمیم رنو برای ارائه آن در آسیا و استرالیا است. یک مدل ویژه چینی نیز در همین کشور توسعه یافته و به فروش خواهد رسید. نسخه دیگری از آن نیز با شراکت سامسونگ کره جنوبی با نام QM5 در این کشور مونتاژ خواهد شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.